تازه های سایت

کد مطلب: 18980
27. ارديبهشت 1393 - 8:06

امام جمعه نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکا و دنیای غرب به دنبال آن هستند که توان کشورهای اسلامی و مسلمانان را تضعیف نموده تا از این طریق امنیت رژیم اشغالگر قدس را تامین کنند.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل در منطقه تامین کننده منافع یکدیگر هستند و این غده سرطانی جز با حملات حزب الله و حماس راهی برای نابودی آن نیست و اگر مسلمانان بخواهند با این رژیم نامشروع رابطه ای داشته باشند دود آن به چشم همه نسل ها خواهد رفت.

وی گفت:آمریکا دنبال این است نگذارد ایران به پیشرفت برسد لذا مساله هسته ای بهانه ای است برای جلوگیری از رسیدن ایران به پیشرفت در بخشهای مختلف به گونه ای که نتواند در مقابل زورگوئی های این کشور ایستادگی نماید.

وی با اشاره به دور چهارم مذاکرات ایران با 5+1 گفت: در این مذاکرات ما اصلا امیدی به آمریکا نداریم و ته دلمان به صداقت آمریکا امیدوار نیست .

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا با حضور خود در منطقه به دنبال خوب جلوه دادن اسرائیلی ها برای دنیا است و از آن طرف با تجهیز گروه های تروریستی مانند داعش ، النصره ، تکفیری و وهابی ها به دنبال خشن نشان دادن اسلام است.

مغیثی نیا بیان کرد: در رژیم طاغوت بیش از 50هزار مستشار آمریکایی و اسرائیلی همه کاره ارتش ،دولت، مجلس و ملت ما بودندبه طوری که اجازه هیچ نوع خلاقیتی به جوانان ما نمی دادندولی بعد از انقلاب و با روحیه ای انقلابی وجهادی کشور ما در تمامی زمینه ها پیشرفت کرد.

خطیب نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: در داخل کشور ماخیلی ها امید به حل مشکلات هسته ای از طریق مذاکره دارند ولی ملت ما به این مذاکرات زیاد خوشبین نیستند زیرادرهر سنگری که عقب نشینی کردیم دشمن چند قدم جلوآمد و مطالبات نا مشروعش را بیشتر کرد.

 

دیدگاه شما