تازه های سایت

کد مطلب: 18952
24. ارديبهشت 1393 - 8:17
جشن دیدار با پدران آسمانی همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر با حضور جمعی از مسئولان و فرزندان شهدا در شاهزاده محمد نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند دراین مراسم گفت:همین اصل شهادت و گذشت در مسیر آرمان ها کشور ما را از آسیب ها و خطرات زیاد مصون کرده و نگذاشته عده ای از دشمنان به اهداف شومشان در سه دهه گذشته دست پیدا کنند.

وی گفت: همه اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان مدیون شهدا و ایثارگرانی است که بی ادعا در جبهه های جنگ حاضر شده و اجازه ندادند کوچک ترین خدشه ای به عزت و حرمت این ملت وارد شود.

وی تاکید کرد: فرزندان شهدا نیز باید حرمت این بزرگی و عزت را بدانند زیرا برای آنان در دنیا افتخار و آخرت اجر و ثواب مقدر شده است.

مغیثی گفت:شهدا با اطاعت از امام خود چنین حماسه ای را آفریدند و اگر ما بخواهیم فرزندان خوبی برای این پدران آسمانی باشیم و رضایت آنها را جلب کنیم می بایست از ولایت فقیه تبعیت کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی دشمنان نقشه های زیادی کشیده اند و هر بار به شکلی و در لباسی ظاهر می شوند اما مردم باید مواظب باشند که گول حرفهای آنها را نخورند .

در این مراسم امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند با تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: شهدا بهترین سرمایه این کشور هستند و فرزندان شهدا باید ادامه دهندگان راه پدران آسمانی خود باشند.

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد همبستگی بین فرزندان آنان را از اهداف برپایی جشن دیدار با پدران آسمانی برشمرد گفت: هر ساله تلاش شده این اهداف بیش از سال های گذشته تقویت شود که این مطلب را در مقایسه حضور آنان در سال های مختلف می توان به وضوح مشاهده کرد.

عبدالملکی با تاکید براینکه خانواده‌های شهدا باید در جامعه مورد تکریم و احترام باشند، گفت: باید بدانیم همه امنیت و قدرت امروز را مرهون خون شهدائیم و پدران، مادران و همسران شهدا خدمت بزرگی به انقلاب و اسلام کردند آن‌ها را لباس رزم بر تن فرزندان خود پوشاندند و به عنوان هدایایی به خدا سپردند.

دیدگاه شما