تازه های سایت

کد مطلب: 18876
20. ارديبهشت 1393 - 8:01

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: نظر مقام معظم رهبری برای ما حجت است و هر نظر و اقدامی بر علیه اظهار نظر رهبری خلاف است و حجت شرعی ندارد که بر این اساس در زمینه سیاست تکثیر نسل دیگر نظریه ها حجت شرعی نداشته و غیر قابل قبول می باشند .

وی بااشاره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تکثیر نسل گفت: امروز دشمن طراحیهای لازم را به عمل آورده تا نسل ایران را یک نسل سالمند بار بیاورد که لازم است مردم در برابر این نقشه دشمن هوشیار باشند.

مغیثی گفت: مقام معظم رهبری در هفته گذشته و در سه دیدار مهم و با شکوه با فرهنگیان و کارگران و ماماهای بهداشت و درمان با اشاره با دوراندیشی و برنامه ریزی مناسب برای آینده کشور و نظام تأکید کردند که دشمن برای از بین بردن انقلاب و وحدت و آرامش ملت ایران برنامه ها و نقشه های گوناگونی دارد اما حضور به موقع  ملت ایران در میادین، بصیرت و مقاومت مردم همچون سد آهنین تمام نقشه های آنان را نابود کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: مراسم اعتکاف اگر چه کوتاه می باشد اما دارای آثار و برکات ماندگاری در افراد و جامعه می شود که می تواند باعث رستگاری او و قرب الهی شود.

وی گفت: خوشبختانه سال به سال ما شاهد حضور بیشتر جوانان در این مراسم معنوی هستیم که این مساله نشان می دهد اعتکاف برای مردم جا افتاده و جامعه به سمت معنویت سوق پیدا کرده است .

امام جمعه نهاوندبیان کرد: تند روهای وهابی و تکفیری که قدرت های بزرگ مانند آمریکا جنایت کار و بعضی از کشورهای عربی منطقه از آنها حمایت می کنند، بی دلیل دست به کشتار مردم بی دفاع در سوریه می زنند و آن وقت اسم خود را مسلمان می گذارند وخود را حامی آزادی ملت سوریه می دانند.

مغیثی عنوان کرد: بیش از سه سال است، که هزاران زن و کودک سوری را مظلومانه به شهادت می رسانند و چند میلیون نفر را نیز آواره کشورهای همسایه کرده اند ولی همچنان تعدادی از دولت ها به تروریست های تکفیری و وهابی سلاح و مهمات می دهند .

خطیب نماز جمعه این هفته نهاوندگفت: تروریست،تکفیری و وهابیت مختص به سوریه نیست، بلکه این فتنه بزرگ در جهان اسلام و در کشورهای عراق، افغانستان،پاکستان و حتی اطراف مرزهای ما در شرق کشور در حال شعله ور کردن آتش فتنه هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: آتش جنگی که سال هاست در منطقه خاورمیانه و حتی کشورهای آفریقایی شعله ور شده است، حاصل بی تدبیری بعضی از رهبران عرب منطقه و اختلافاتی است که آمریکا، اسرائیل و تعدادی از کشورهای اروپایی آتش بیار این معرکه هستند.

 

دیدگاه شما