تازه های سایت

کد مطلب: 18837
17. ارديبهشت 1393 - 8:07
پایگاه خبری گرو: در مراسمی 28 معلم نمونه شهرستانی و 2 معلم نمونه استانی تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت هفته معلم در مراسمی که در کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد؛ 28 معلم نمونه شهرستانی، دو معلم نمونه استانی و 10 خانواده موفق و نمونه مورد تشویق و تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم مدیر آوزش و پرورش نهاوندگفت: امسال شهرستان نهاوند دارای 28 معلم نمونه شهرستانی و دو معلم نمونه استانی از مجموع دو هزار و 200 نفر معلم شهرستان است که بر اساس شاخصهای اعلام شده موفق به کسب امتیاز شده اند.

تکلو افزود:به منظور گرامیداشت مقام معلم امسال بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح اداره و مدارس برگزار شد که مهمترین آنها راهپیمایی خانوادگی،برگزاری مسابقات ورزشی ،تشکیل نمایشگاه از آثار مکتوب معلمان ،تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و دهها برنامه دیگر می باشد.

وی گفت: یکی از برنامه های خوبی امسال ،دیدار با مقام معظم رهبری بود که دو نفر از معلمان استانی این شهرستان در این دیدار شرکت کردند.

در ادامه مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نهاوند امام جمعه نهاوند گفت:معلمان در جامعه از نقش تربیتی و الگویی مهمی برخوردار هستند لذا باید همواره با کسب کمالات معنوی به تهذیب نفس خود بپردازند تا نور علم در آنها بوجود آید و دانش آموزان را متدین تربیت کنند.

حجت الاسلام مغیثی افزود:در فرهنگ دینی ما کاری به اهمیت و بزرگی تربیت انسان وجود ندارد زیرا اگر انسان درست تربیت شود همه مشکلات برطرف می شود و برعکس اگر انسان درست تربیت نشود روز به روز بر مشکلات آن افزوده می شود.

وی یاد آور شد: کار تربیت انسان کاری سخت است که لازمه آن داشتن تقوای الهی وهماهنگ بودن گفتار و کردار معلمان است به نحویکه گفتار معلم می بایست کردارش را تایید کند و کسی که چنین نباشد نمی تواند معلم اثر گذاری باشد و در جامعه منشا تحول گردد.

امام جمعه نهاوند گفت :برای رسیدن به توسعه لازم است که برنامه ریزان روی این دستگاه عظیم سرمایه گذاری داشته باشند تا بتوانند نسل آینده را مطابق با شاخصهای اسلامی تربیت کنند.

دیدگاه شما