تازه های سایت

کد مطلب: 18556
2. ارديبهشت 1393 - 12:57

DSC03055

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: سپاه برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو سردار محمد حسین سپهر در یادواره شهدای پاسدار نهاوند گفت: شهدای پاسدار این شهرستان افتخار سپاه انصار الحسین همدان هستند و این شهیدان والا مقام در عملیات های کربلای 5 و فاو رشادت های بی نظیری از خود برجای گذاشتند.

وی افزود: دشمن طی 35 سال گذشته باور کرده است بزرگترین مانع در برابر قدرت های استکباری، سپاه و بسیج است. و ما و شما باید به این شهدا افتخار کرده و راه انها را ادامه دهیم .

وی شکستن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را از دستاوردهای دیگر شهدا دانست و بیان کرد: شهدا و رزمندگان در طول دفاع مقدس ثابت کردند که با دستان خالی نیز می توان در برابر قدرت های پر زر و زور ایستاد و پیروز شد.

وی افزود: پیدایش این انقلاب در پایان قرن بیستم تمامی معادلات استبدادی و کدخدایی بودن آمریکایی ها و غربی ها را بر هم زد و چهره پلید دموکراسی غربی و شعارهای دروغین و قوانین صهیونیستی را افشا ساخت.

سپهر گفت: یأس آفرینی در مردم ، تخریب سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی ، جبهه سازی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری از جمله  راهبردهای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه رسالت پاسدارای و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد گفت: این نهاد انقلابی و مردمی موظف است تمامی عرصه ها با تهدیدات و خطرات پیش روی انقلاب اسلامی به بهترین شکل مقابله و آنها را خنثی کند.

سردار سپهربه ماموریت های سپاه در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: امروز حضور در عرصه جنگ سخت، جنگ نرم، حوزه های فرهنگی، اقتصادی و عمق بخشی داخلی و خارجی هم چنین تشکیل بسیج از جمله ماموریت های راهبردی سپاه است که ایفای نقش در تمامی این ماموریت ها الزامات مشترکی دارد.

وی تعمیق معنویت، ایمان و دین مداری در سپاه را از مهمترین الزامات پاسداری دانست و تصریح کرد: فرماندهان و مسئولین امروز از کلیه ظرفیتها استفاده می کنند تا معنویت در تمامی شئون ماموریت های سپاه جاری شود.

وی افزود: ملت ایران با توکل بر خدا، اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) و حضور در صحنه توانستند با انقلاب خود در قرن معاصر زیربنای حکومتی جهانی با چارچوب اسلام ناب محمدی را پایه گذاری کند.

وی گفت: در حال حاضر 164 شبکه ماهاره ای فارسی زبان در سراسر دنیا بر علیه بنیان خانواده و ضد ارزش های انقلاب و اسلام برنامه پخش میکنند و بیش از 2000 هزار شبکه خارجی در حال حمله به نظام اسلامی و مجموعه سپاه و ولایت فقیه هستند.

سپهر گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران و ابرقدرت های دنیا با تحمیل جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم، تهدید و فشار اقتصادی درصدد براندازی نظام بوده اند، اما ملت عاشورایی ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و حضور با بصیرت در صحنه های مختلف همواره دشمنان را در رسیدن به نقشه های شوم شان ناکام گذاشته اند.

سپهر افزود: ما همه بایدعماررهبری باشیم و همواره به عنوان یک سرباز گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و مانند عمار در برابر خواسته های دشمنان در جبهه های فرهنگی و عملی ایستادگی کنیم .

دیدگاه شما