تازه های سایت

کد مطلب: 18462
30. فروردين 1393 - 8:38

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: اگر زن بخواهد عزتش محفوظ باقی بماند باید به دنبال تربیت فرزندانی نیکو باشد زیرا با تربیت انسان کل جامعه نیز اصلاح و تربیت می شود.

وی گفت: حضرت زهرا (س) کامل ترین  نمونه الگوی رفتاری برای زنان در جامعه اسلامی در مقام همسرداری و تربیت فرزندان شایسته است.

وی با توجه به تعریف و وظیفه زن در جوامع غربی و اروپایی افزود: امروز زن در جوامع غربی و اروپایی بعنوان نماد مسائل جنسی، بی حجابی، بی هویتی و ابزاری برای تبلیغات شرکت ها و موسسات تجاری است در حالیکه در اسلام زن مظهر صداقت و نجابت و عفت شناخته می شود که در کنار مرد پایه و اساس یک زندگی را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ما این احکام الهی هستند که حاکمیت دارند افزود: اگر پارلمان اروپا ایران را محکوم می کند به خاطر این است که آنها می گویند چرا مردم از ولایت تبعیت می کنند و چرا در ایران مشروب خوردن را آزاد نمیکنند و یا اینکه باید در ایران همجنس گرایی آزاد باشد در حالیکه نظام ما یک نظام الهی است و در آن فقط ارزشها حاکم هستند و اصلا از مبانی غیر اسلامی خبری نیست.

مغیثی عنوان کرد: اتحادیه اروپا وآمریکا که می گویند در ایران حقوق بشر نیست ، چرا در مورد کشتار مردم بی دفاع بحرین وسوریه سکوت کرده ان وحتی یک کلام حرف نمی زنند،اما این در حالی است که به دنبال رواج بی بند وباری در ایران هستند وبی حجابی ، ومصرف نکردن موادمخدر را نقض حقوق بشر می دانند.

وی اظهار کرد: امریکا به همراه اتحادیه اروپا با درگیر کردن مسلمانان در یک جنگ فرسایشی عقیدتی به دنبال تضعیف آنها ومحکم کردن پایه های حکومت جعلی رژیم صهیونیستی هستند.

وی با توجه به روز ارتش گفت: منافقین ودشمنان در اوایل انقلاب با شعار ارتش طاغوتی به دنبال انحلال آن بودند که حضرت امام خمینی (ره) با درایت وتیز هوشی خود مانع از ایجاد این حرکت منافقانه آنها شد واز آن حمایت کردبه طوری که این نیروی  عظیم که 48 هزار شهید و200 هزار جانباز وایثارگر تقدیم انقلاب کرد.
امام جمعه نهاوند اظهار کرد: ارتشیان عزیز جزواین مردم ومایه افتخار همه ما هستند، وامروزه نیز با تمامی قوای خود وبا اطاعت از رهبر خود در هر زمانی آماده جانفشانی هستند واقتدار همراه با معنویت آنها در وجود دشمنان ایجاد ترس ووحشت کرده است.

 

 

دیدگاه شما