تازه های سایت

کد مطلب: 18428
27. فروردين 1393 - 9:27
در جلسه معرفی شهید شاخص سال 93 که با حضورفرمانده و جانشین سپاه انصار الحسین (علیه السلام) استان همدان برگزارشد شهید علی چیت سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر 32 انصار الحسین (علیه السلام ) به عنوان شهید شاخص سال 93 در سطح سپاه استان همدان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان، در این جلسه فرمانده سپاه انصار الحسین (علیه السلام)، گفت: برنامه امسال سپاه در بحث تعظیم شهدای گرانقدر برگزاری یادواه شهدا در هریک از شهرستانهای استان می باشد که ان شاء الله با اهتمام تمامی مسئولین شهرستانها بتوانیم یادواره هایی در شان شهدا برگزار نمائیم.

سردار غلامعلی ابوحمزه در ادامه به دشمنی دشمنان نظام جمهوری سلامی ایران اشاره و افزود : امروز دشمنان نظام انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از 23 شبکه فارسی زبان در شبانه روز با ایجاد شبهات در خصوص ائمه و مهدویت اذهان جوانان را دچار شک و تردید کرده است که برگزاری یادواره ها بایدپاسخگوی شبهات آنها باشد.

وی تاکید کرد: یادواره ها باید در جامعه تاثیر گذار باشد و برنامه ریزی ها برای برگزاری این یادواره ها باید از یک خلاقیت، نوآوری و تازگی برخور دار باشد.

 سردار ابوحمزه عنوان کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل مراکز فرهنگی استان به نحو احسن استفاده شود و با طراحی و برنامه ریزی های دقیق، کاری فاخر و به یاد ماندنی و درشان شهدا و خانواده معظم آنها انجام پذیرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (علیه السلام) استان همدان در ادامه ضمن توجه به وصیت نامه و زندگی نامه شهدا تصریح کرد: در معرفی شهدای شاخص باید زندگی نامه و وصیت نامه آنها به خوبی برای نسل سوم انقلاب که از جنگ و دفاع مقدس چیز نمی دانند به گونه ای تشریح شود که کارهای فاخر ، بارز و نمونه ای که شهدا  توانستند با کمترین امکانات نظامی وتنها با تکیه بر قدرت معنوی و تکیه بر پروردگار متعال در مقابل دشمنان این نظام انجام داده اند معرفی شود.

وی افزود: اگر این مهم به خوبی انجام پذیرد جوانان شهدا را به عنوان الگو در زندگی خود قرار خواهند داد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (علیه السلام )استان همدان اظهار داشت: باید در برگزاری یادواره ها مدیریت وبرنامه ریزی کارها را به جوانان و پایگاه های بسیج واگذارکرد و سپاه با سیاست گذاری در برنامه ها، در کنار جوانان حضور داشته باشد.

سردار اوحمزه در پایان عنوان کرد: با بهره گیری از این روش می شود آینده کشور به دست توانمند همین جوانان حزب الهی و مومن رقم بخورد و برای این کشور مدیرانی توانمند پرورش داده شود. 

دیدگاه شما