تازه های سایت

کد مطلب: 18326
23. فروردين 1393 - 10:44
پایگاه خبری گرو: امام جمعه نهاوند گفت:انصراف از دریافت یارانه کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت:انصراف از دریافت یارانه کمک به اقتصاد مقاومتی است که با حضور مردم درصحنه تحقق پیدامی کند همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم با حضور در صحنه جنگ را اداره کردند امروز نیز حضور آنان می تواند باعث پیروزی کشور در نبرد اقتصادی با دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه همه مردم باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند گفت: در شرایطی که دشمن نظام اسلامی را از طریق اقتصادی تحت فشار قرار داده لذا بر همه مردم لازم است که با عزم ملی برای تحقق اقتصادی مقاومتی تلاش کنند و با انصراف از دریافت یارانه در راه رسیدن به این هدف گام بردارند.

امام جمعه نهاوند افزود: تحریم های اقتصادی اعمال شده بر کشور ترفند دشمن برای ادامه فشار بر مردم ایران است که دشمن برای تسلیم کردن ملت ایران در برابر خواسته هایش تحریمها را بر ما تحمیل کرده که برای شکستن این ترفند باید عزمی ملی بوجود آید.

مغیثی گفت: شکستن تحریم ها کار دشواری نیست، اگر مردم همت کنند ودولت نیز با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اقشار کم درآمد را یاری کند مانند دوران دفاع مقدس همانگونه که دشمن را به زانو در آوردند این بار نیز در این توطئه او را ناکام می گذاریم.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: ملت ایران در طول بیش از 34 سال که از انقلاب اسلامی گذشته است بارها و بارها نشان داده زیر بار زور و ظلم نخواهد رفت و با وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه  با تمام توان و قدرت پای اعتقادات و ارزشهای انقلاب و نظام خواهد ایستادودر زمینه اقتصادی نیز آنها را ناکام خواهند گذاشت.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد:در هفته گذشته بار دیگرمذاکراتی بین ایران و گروه 5+1 انجام شد اما با توجه به ماهیت و ذات دولت آمریکا وکشورهای اروپایی که خود را کد خدا و همه کاره دنیا می دانند نمی توان زیاد به نتایج این مذاکرات و توافق بعمل آمده خوش بین بود چرا که آنها به دخالت در امور ایران عادت  دارند.

دیدگاه شما