تازه های سایت

کد مطلب: 18118
10. فروردين 1393 - 9:41
پایگاه خبری گرو: دبیرهیئت ورزش های سنتی و بازیهای بومی محلی نهاوند گفت: 220 تیم در مسابقات فوتبال جام نوروزی نهاوند شرکت کردند.

SAM_0606
سعید علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، با اعلام این مطلب گفت:این مسابقات با استقبال گسترده جوانان روبرو شده است و حضور این تعداد تیم که در نهاوند بی سابقه بوده نشان دهنده این موضوع است.

وی گفت:مسابقات فوتبال جام نوروزی امسال در شش منطقه نهاوند شروع شده و همچنان ادامه دارد.

SAM_0604

علی بخشی گفت: برگزاری این مسابقات در روستاها باعث ایجاد شور و نشاط در جوانان روستایی میشود و ما هر ساله در هیئت ورزش های بومی و محلی سعی میکنیم مسابقات را به با تیم های بیشتر و به بهترین شکل برگزار کنیم تا همه ی جوانان روستایی از این بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: مسابقات امسال از 27 اسفند سال 93 در شش منطقه و در روستای های رزینی، چولک،وهمان،سفیدخانی،وسج و در بخش مرکزی با مرکزیت روستای فیازمان برگزار شده است.

سجاد سهرابی که به همراه علی بخشی مسابقات فوتبال روستایی را در روستای فیازمان برگزار میکند نیز به خبرنگار ما گفت: تعداد 40 تیم در مسابقات فوتبال امسال در این روستا ثبت نام کرده اند و با هم به رقابت می پردازند.

SS

سهرابی افزود:از تیم های حاضر در مسابقات امسال 33 تیم از روستاهای بخش مرکزی نهاوند و هفت تیم به صورت مهمان از شهر های بروجرد، برخوردارو اشترینان حضور داشتند.

سهرابی در پایان گفت: این سابقات تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مسئولان شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما