تازه های سایت

کد مطلب: 17684
15. اسفند 1392 - 9:11
پایگاه خبری گرو:با حضور فرماندار و سایر مسئولان نهاوند همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی بیش از ۷ هزار اصله نهال در نهاوند غرس شد.

SAM_0207

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امامعلی عبدالملکی در این مراسم گفت :شهرستان نهاوند با وجود مناطق حاصلخیز وچشمه های جوشان و ده ها سراب پرآب باید به یکی از شهرستان های سرسبز استان وکشور تبدیل می شد.

وی گفت: در هفته منابع طبیعی طبق توافق با مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان 18 هزار اصله نهال که سازگار با مناطق کم آب وپرآب هستند در اختیار شهرستان نهاوند قرار می گیرد که در روز اول حدود 7هزار اصله نهال توسط اداره منابع طبیعی نهاوند در اختیار متقاضیان به ویژه شهرداری قرار گرفت و غرس شد.

وی بیان کرد:باید محیط دانشگا ها  ، مدارس ، کارخانجات وادارات را به فضای سبز تبدیل کنیم و فضای سبز شهرستان نهاوند را توسعه دهیم .

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با وجود بیش از 22 هزار 350 هکتارجنگل بالاترین سرانه جنگل استان را داراست که باید نسبت به حفظ ونگهداری آن تلاش کرد.

عبدالملکی گفت:رویکرد برنامه های امسال هفته منابع طبیعی برنامه های ترویجی و فرهنگی است که امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها،آگاهی مردم در خصوص حراست از عرصه های ملی را افزایش دهیم.

تصاویر درختکاری توسط فرماندار و سایر مسئولان نهاوند

SAM_0217SAM_0224SAM_0222

دیدگاه شما