تازه های سایت

کد مطلب: 17602
11. اسفند 1392 - 8:57
باشگاه استقلال نسبت به شایعاتی درباره ارائه لیست خروجی و ورودی بازیکنان برای فصل آینده از سوی کادرفنی واکنش نشان داد. در اعلام موضع باشگاه استقلال تاکید شده که امیر قلعه‌نویی تاکنون هیچ فهرستی از بازیکنان خروجی و ورودی این تیم برای فصل آینده را ارائه نکرده و تا پایان رقابت‌های لیگ سیزدهم هم قصد ندارد چنین اقدامی را انجام دهد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال اظهار داشت: متأسفانه برخی جریان‌ها مخرب در تلاش هستند با خبر‌سازی‌های دروغ و کلیشه‌ای اقدام به حاشیه‌سازی برای مجموعه استقلال کنند. یکی از این شایعات ارائه لیست ورودی و خروجی بازیکنان برای فصل آینده از سوی امیر قلعه‌نویی به باشگاه است. این خبر واقعیت ندارد و سازندگان این دروغ بزرگ هر ساله در چنین مقطعی اقدام به انتشار چنین اخباری می‌کنند.

وی افزود: هدف آنها کاهش انگیزه بازیکنان استقلال است در حالی‌که امیر قلعه‌نویی تأکید کرده تحت هیچ شرایطی تا آخرین روز رقابت‌های این فصل اقدام به این کار نخواهد کرد و مسلما بازیکنان متعصب و فداکاری که در این روزهای سخت برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند، در اولویت ویژه برای فصل آینده قرار خواهند داشت.

نوری‌فر با اشاره به نکته‌ای جالب تأکید کرد: همان جریان‌هایی که خبر از مذاکره قلعه‌نویی با تیم‌های دیگر برای فصل آینده داده بودند، اکنون اقدام به انتشار خبری بی‌اساس درباره لیست بازیکنان فصل آینده کرده‌اند و این دو خبر در تضاد کامل با یکدیگر است. متأسفانه با خبر هستیم که بیشتر این بازی‌های نخ‌نما شده رسانه‌ای توسط یک محفل خاص برای موفقیت مجموعه‌ای دیگر انجام می‌شود و در صورت ادامه این شیطنت‌ها مجبور هستیم که به معرفی این افراد بپردازیم.

دیدگاه شما