تازه های سایت

کد مطلب: 17564
10. اسفند 1392 - 11:47
 
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوندگفت: به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید همایش بزرگ پیاده روی خانواده های ایثارگران نهاوند برگزار می شود.

علیرضا علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: این همایش روز جمعه آینده 16 اسفندماه رأس ساعت 7:30 صبح  از محل میدان بسیج تا محل گلزار شهدای گمنام نهاوند واقع در تپه ابوذر برگزار می شود.

علی بخشی گفت: این همایش با همکاری سپاه ناحیه نهاوند، اداره ورزش و جوانان و هئیت ورزش های همگانی برگزار و  در پایان این مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفره عمره، سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و تعدادی لوازم خانگی و ورزشی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

DSC02087

وی افزود: 22 اسفند ماه سال 58 سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است و با توجه به اینکه شهدا در نظام جمهوری اسلامی حق بزرگی بر ملت و کشور دارند لذا برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این مناسبت مسئولان نهادهای ذیربط در این شهرستان همکاری همه جانبه داشته باشند.

علی رضا علی بخشی بیان داشت: اکنون باید از تمام امکانات و قابلیت های موجود در شهرستان برای برگزاری برنامه های این مناسبت بسیار مهم بهره برد که ادارات آموزش و پرورش، ارشاد و تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، سپاه و بسیج و نیز رسانه ها دراین زمینه نقش بسیارموثری دارند.

دیدگاه شما