تازه های سایت

کد مطلب: 17549
8. اسفند 1392 - 22:18
DSC02079
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از والدین خواست تا حرکات و رفتار فرزندان خود در چهار شنبه آخر سال را کنترل و آنها را از خطرات استفاده از مواد پرخطر آگاه سازند.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ عباس نظری در جلسه پیشگیری از حوادث اجتماعی با موضوع حوادث چهارشنبه آخر سال در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: مردم  انتظار دارند پلیس با اینگونه افراد برخورد کند بر همین اساس پلیس با اجرای برنامه‌های مختلف و تدوین طرح‌های انتظامی سعی در حفظ حقوق شهروندی دارد و با آنان که آرامش و آسایش شهروندان را مخدوش کنند، مقابله می‌کند.
وی گفت: نوجوانان نیازمند به آموزش درباره خطرات استفاده از مواد منفجره، آتش افروزی و مشکلاتی از این قبیل هستند و والدین باید در این راستا مسئولیت بیشتری را بپذیرند و بیشتر به فکر سلامت کودکان خود باشند.
نظری با اشاره به حوادث تلخی که در سال‌های گذشته در چهارشنبه آخر سال رخ داده است اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه ریزی پلیس برای چهارشنبه آخر سال بدون حادثه در نهاوند انجام شده است.

وی گفت: برخی از افراد در ایام پایانی سال با خیال اینکه پلیس کاری به آنها نخواهد داشت، انواع ناهنجاری ها را در جامعه به وجود می‌آورند که این کار نارضایتی عموم جامعه را در پی دارد.

عباس نظری بیان داشت: بستن خیابان و میادین و همچنین ایجاد مزاحمتی که منجر به شکایت مردم شود از خط قرمزهای پلیس در چهارشنبه آخر سال است و اگر افرادی از خطوط قرمز پلیس عبور کنند، قطعا خودروی آنها توقیف شده و با افراد متخلف به شدت برخورد می شود.

دیدگاه شما