تازه های سایت

کد مطلب: 17316
27. بهمن 1392 - 9:52
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران با اشاره به اینکه دعوتنامه دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در مرحله صدور است، گفت: ثبت‌نام نهایی سهام عدالت این گروه پس از ارسال دعوتنامه انجام می‌شود.
خبرگزاری فارس: دعوتنامه سهام عدالت یک میلیون کارگر فصلی و ساختمانی در مرحله صدور

  به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس علی حسینی در خصوص زمان توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تا تیرماه امسال، کار مربوط به تکمیل فرم شناسایی این قشر از کارگران انجام شد و پس از آن، این فرم‌ها جهت چاپ دعوتنامه به دبیرخانه مرکزی تحویل شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران ادامه داد: در برخی از استانها ثبت‌نام نهایی به صورت پایلوت آغاز شده اما در استان تهران هنوز کار چاپ فرم دعوتنامه مشمولان سهام عدالت تمام نشده و حدوداً تا یک ماه و نیم دیگر این کار نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر از کارگران فصلی و ساختمانی در استان تهران در این فراخوان مشمول دریافت سهام عدالت هستند، گفت: به دلیل تعداد زیاد مشمولان، چاپ دعوتنامه زمان‌بر است.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر این افراد، عده‌ای دیگر هم وجود دارند که هنوز شناسایی نشده‌اند و نیاز به مصوبه کمیته اصل 44 دارد که آیا می‌خواهند تعداد دیگری را به مشمولان دریافت سهام عدالت اضافه کنند یا خیر؟

مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان تهران افزود: ثبت‌نام نهایی کارگران فصلی و ساختمانی پس از ارسال دعوتنامه‌ها انجام می‌شود.

حسینی در خصوص تشکیل صندوق‌های قابل معامله و سهام عدالت گفت: این اقدام ایرادات حقوقی داشت و نیازمند تغییر قانون بود و در روند تصویب لایحه بودجه 93 هم تشکیل این صندوق‌ها با نظر مجلس منتفی شد.

دیدگاه شما