تازه های سایت

کد مطلب: 17170
22. بهمن 1392 - 8:49
پایگاه خبری گرو: با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بهره برداری از 43 طرح عمرانی در شهرستان نهاوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،در مراسم افتتاح این پروژه ها محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی ،امنیتی استانداری همدان جسارت ایستادگی در برابر استکبار و عزت مردم را بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی برای مردم ذکر کرد و گفت : اگر بخواهیم از تمامی پیشرفتهای نظام جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد صرفنظر نمائیم می توان اذعان داشت که مهمترین دستاورد انقلاب جسارت ایستادگی در برابر ابر قدرتهای جهان و عزت دفاع از کشوراست و این بزرگترین افتخاری است که برای همیشه ما کافی است.

وی از وحدت کلمه به عنوان رمز ماندگاری انقلاب و رسیدن به اهداف والای آن یاد کرد و گفت: امروز رمز ماندگاری انقلاب ما در گرو وحدت است زیرا وحدت کلمه باعث پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شد و امروزنیز اگر بخواهیم به توسعه و پیشرفت برسیم می بایست وحدت کلمه را مطابق با تاکیدات مقام معظم رهبری حفظ نمائیم.

در ادامه این مراسم بهره برداری از دبیرستان 18 کلاسه امام خمینی/ره/ این شهرستان با سرمایه 20 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید .

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: این آموزشگاه که در حال حاضر از آن به عنوان آموزشگاه سمپاد استفاده می شود دارای چهار هزار و 82 متر زیربنا در چهار طبقه و 33 باب کلاس و اتاق اداری ،300 متر مربع نمازخانه ،600 متر مربع سالن ورزشی سالن کتابخانه و دو باب آزمایشگاه وسایت مرکزی و دو هزار متر مربع محوطه سازی احداث شده است .

ˈعلیرضا تکلو افزود: عملیات اجرایی این مرکز از محل اعتبارات تخریب و بازسازی سازمان نوسازی از ابتدای سال 1387 آغاز شد و برای ساخت آن بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است .


بهره برداری از کانون پرورش فکری شماره 2 نهاوند با زیربنای 485 مترمربع و اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال، ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر فیروزان در سه طبقه به مساحت 600 متر مربع و دو میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار، یک واحد مرغداری گوشتی روستایی برجکی با ظرفیت 20 هزار قطعه در روستای برجکی با اعتبار هشت میلیارد ریال و گاز رسانی همزمان به هفت روستای شهرستان با سرمایه 12 میلیارد و 130 میلیون ریال از دیگر طرحهای افتتاحی نهاوند است.

دیدگاه شما