تازه های سایت

کد مطلب: 17096
19. بهمن 1392 - 9:06

DSC00268

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند که در مصلی امام خمینی برگزار شد گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب همواره عامل وحشت دشمنان بوده است لذا مردم انقلابی روز 22 بهمن بار دیگر با حضوری منسجم جواب یاوه گوئیها و خیال پردازیهای دشمن را خواهند داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران را می توان یکی از معجزات بزرگ قرن نامید زیرا ملتی ایران در این انقلاب با دست خالی بر رژیم طاغوت که وابسته به آمریکا بود پیروز شد و دست نظام سلطه را از این کشور کوتاه کرد .

وی گفت:انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین عنایات و عطایای الهی بود که خداوند به مردم ایران هدیه کرد و مردم هم ثابت نموده اند که در نگهداری از این امانت تا کنون به خوبی عمل کرده اند .

وی استقرار ارزشهای الهی را بجای ارزشهای طاغوت از بزرگترین دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و گفت : ایجاد و استقرارحاکمیت ارزشهای الهی بزرگترین دستاورد آن است که هیچ چیز با آن برابری نمی کند.

وی تاکید کرد: این ناسپاسی است که عده ای تصور کنند انقلاب برای تحول در دنیای مردم به وقوع پیوست در حالیکه که انقلاب برای حفظ کرامت انسانی و اعتلای او بوجود آمد و اهداف او بسیار مقدس تر از تصوراتی است که در ذهن بعضیها وجود دارد.

وی گفت: امروز در سایه نعمت انقلاب خدمت در کشور به یک عبادت تبدیل شده و مردم کشور را از آن خود می دانند لذا این دستاورد بسیار بزرگی است که لازم است روی آن تعمق و تفکر شود.

وی گفت: هدف این انقلاب همان اهداف انقلاب انبیا (ع) است زیرا آنها قصدشان این است که انسانها را به سعادت رسانده و از پرستش طاغوت دور کنند و انقلاب اسلامی ایران هم هدفش اعتلای انسان و رساندن او به کمالات و قرب الهی می باشد.

وی همچنین برحفظ وحدت و تبعیت از رهبری معظم انقلاب تاکید کرد و گفت:وحدت و پیروی از فرامین ولایت دو رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود که برای تداوم آن لازم است این دو عامل مورد توجه مردم قرار گیرد تا بتوان انقلاب را در شرایط کنونی از مسیرهای پرخطری که سر راه آن قرار داده اند عبور داد.

دیدگاه شما