تازه های سایت

کد مطلب: 17041
16. بهمن 1392 - 18:56
پایگاه خبری گرو: نشت گازوئیل جان پنج هزار قطعه مرغ در نهاوند را گرفت.
به گزارش پایگاه خبری گرو،  عصر چهارشبه بر اثر نشت گازوئیل و وقوع آتش سوزی در یک واحد مرغداری در شهرستان نهاوند پنج هزار مرغ در آتش سوختند.

صاحب این مرغداری که در کیلومتر هفت جاده نهاوند - بروجرد واقع است علت وقوع آتش سوزی را نشت گازوئیل و آتش گرفتن بخاری ها مستقر در داخل مرغداری عنوان کرد و گفت: متأسفانه تمام پنج هزار قطعه مرغ گوشتی بر اثر این آتش سوزی از بین رفتند.

داریوش کردی اظهار داشت: از سال 1390 این واحد پرورش مرغ گوشتی را با ظرفیت پنج هزار قطعه اجاره کرده ام که برای دو نفر دیگر اشتغال زایی داشته و از درآمد این مرغداری امرار معاش میکردیم.

کردی گفت: بعدازظهر چهارشنبه به یکبار متوجه دود غلیظی شدم که از داخل مرغداری خارج می شد و هنگامی که سراسیمه به سالن شماره یک مراجعه کردم با زبانه های آتش روبرو شدم.

وی افزود: این مرغداری دارای دو سالن است که بعد از وقوع آتش سوزی در سالن شماره یک دود و شراره های آتش به داخل سالن شماره دو هم تجاوز می کند و باعث می شود تمامی پنج هزار قطعه مرغ گوشتی در میان دود و زبانه های آتش از بین بروند.

صاحب مرغداری گفت: متأسفانه بعلت فاصله هفت کیلومتری محل مرغداری تا شهر نهاوند زمانی که خودروی های آتش نشانی به محل رسیدند دیر بود و کار از کار گذشته بود.

داریوش کردی گفت: در این واقعه حداقل 45 میلیون تومان خسارت دیده ایم و قسمت اعظم مرغداری و تأسیسات آن نیز از بین رفته است.

کردی عنوان کرد: بعلت بیمه بودن مرغداری کارشناس امور بیمه نهاوند به محل مراجعه و پس از بررسی و نحوه وقوع آنش سوزی گزارش صد در صد خسارات بعلت نشت گازوئیل را تأئید کرد.

دیدگاه شما