تازه های سایت

کد مطلب: 16712
6. بهمن 1392 - 9:30
پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت:جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام سیاسی درجهان است .
5w3da30h

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که انقلاب ما با دو سرچشمه لایزال و جاودانه اراده الهی برای حفظ نظام اسلامی و حضور مردم برای دفاع از هویت بخشی جمهوری اسلامی پیوند خورده است.
وی گفت :پیوند عمیق وناگسستنی مردم ایران با دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور متعهدانه و موثر در صحنه های دفاع از آرمان ها و دستاوردهای آن در طول بیش از سه دهه گذشته، نشانگر آن است که جمهوری اسلامی ایران، مردمی ترین نظام سیاسی در جهان است.

گروسی افزود:ملت ایران در روند تثبیت انقلاب و پیشرفت نظام، و احترام به آموزه های دینی اسلام عزیز نمونه و الگو بوده و همواره در مواجهه با تهدیدات و پستی بلندی های چندساله اخیر، افتخارآفرینی و حماسه سازی ها کرده است.

وی اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن اصلی ما امریکا ، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بوده است و برای سرنگونی نظام تمام راه ها را در پیش گرفتند و اکنون نیز موارد دیگری را علیه ما اعمال می‌کنند ولی به فضل خدا در این راه هم نا امید خواهند شد .

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند افزود: دردهه فجر انقلاب ۱۵۰مراسم جشن درمساجد، هیئات مذهبی و مراکز و موسسات قرآنی برگزارخواهد شد.

وی گفت : بیان دستاوردهای نظام اسلامی و بیان اوضاع سیاسی واجتماعی ایران درسال های انقلاب برای نسل جوان ونوجوان ازجمله اهداف برگزاری این مراسم ها است.

دیدگاه شما