تازه های سایت

کد مطلب: 16705
6. بهمن 1392 - 9:09
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند از افتتاح نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در شهرستان نهاوند خبر داد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی رضایی بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه در محل مصلی نماز جمعه شهر نهاوند گفت: آخرین فناوری‌های چوب در مساحت  هزار متر و توسط دو شرکت مهم تولید صنایع چوب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

رضایی گفت: این نمایشگاه تخصصی به همت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نهاوند و مسئولان استان برگزار شده که در  قالب 20  غرفه اقدام به معرفی آخرین فناوری‌های چوب کرده است.

وی افزود: معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدات داخلی کشور، حمایت از تولید کنندگان و احترام به حقوق مصرف کنندگان از اهداف برپایی این نمایشگاه است و سعی شده در این نمایشگاه آخرین مصنوعات صنایع چوب و مبلمان منزل و اداری در قالب نمایشگا‌هی تخصصی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند عنوان کرد: انواع مبلمان، نهارخوری، راحتی، سرویس خواب، لوستر، آیینه، لوازم تزئینی خانگی از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه هستند.

وی یادآور شد: بازدید برای عموم شهروندان در  این نمایشگاه آزاد است و  علاقه مندان می‌توانند از امروز تا 10 روز آینده در محل مصلی نماز جمعه  از این نمایشگاه دیدن کنند.

دیدگاه شما