تازه های سایت

کد مطلب: 16502
28. دى 1392 - 18:41
گزارش پایگاه خبری گرو:فرمانده پلیس راه نهاوند گفت:با وجود بارش برف سنگین شب گذشته و امروز در سطح شهرستان نهاوند، محورهای ارتباطی و اصلی این شهرستان باز است اما در اغلب این محورها تردد خودروها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری گرو  نادری گفت : کار روان سازی محورهای اصلی این شهرستان از بامداد امروز توسط نیروهای راهداری انجام شده و در حال حاضر مشکلی برای رفت و آمد وسائط نقلیه وجود ندارد .

وی به رانندگان توصیه کرد: برغم باز بودن جاده ها به رانندگان اعلام می شود چنانچه قصد عبور از جاده های شهرستان به ویژه محورهای کوهستانی را دارند ،حتما مجهز به زنجیر چرخ باشند تا با مشکل روبرو نشوند.

نادری افزود:خوشبختانه تا کنون حادثه جاده ای ناشی از لغزندگی در جاده های شهرستان گزارش نشده اما نیروهای امدادگر هلال احمر در پایگاههای امداد رسانی مستقر هستند و با همکاری نیروهای راهداری وضعیت جاده ها را زیرنظر دارند.

بارش 29 سانتیمتر برف در نهاوند

 كارشناس مركز پيش بيني هواشناسي همدان با تاكيد براينكه اين سامانه تا غروب امروز دراستان فعال خواهد بود، گفت: با توجه به وجود رطوبت فردا در شهر همدان شاهد افت دماي پنج درجه به نسبت امروز خواهيم بود و مه گرفتگي صبحگاهي را نيز پيش بيني مي كنيم.

كريمي جاويد با اشاره به اينكه در جنوب استان و در شهر نهاوند تاكنون 29 سانتيمتر بارش برف گزارش شده است، عنوان كرد: در شهر تويسركان نيز تاكنون 12 سانتيمتر برف باريده است.

 وی  بيان داشت: روز هاي آينده آفتابي خواهند بود اما دماي صبحگاهي و شبانگاهي كاهش مي يابد و تا آخر اين هفته شاهد بارش برف نخواهيم بود.

وي گفت: گرمترين نقطه استان در شبانه روز گذشته شهر تويسركان با شش درجه بالاي صفر بوده و در سردترين نقاط استان همدان و كبود آهنگ با دماي منفي پنج درجه سانتيگراد زير صفر بوده است.

وی گفت: با توجه به جنوبي بودن سامانه بارشي شاهد بارش هاي سنگين در شهر همدان و مناطق شمالي استان نبوديم اما در جنوب استان بارش ها سنگين بود.

 كريمي جاويد ادامه داد: اين سامانه بارشي در استانهاي جنوبي كشور فعاليت بيشتري دارد و با توجه به پيش بيني ها در رزن و كبودر آهنگ بارش ها در حد چند سانتيمتر بوده و در شهر همدان نيز تاكنون هشت سانتيمتر برف باريده است.

دیدگاه شما