تازه های سایت

کد مطلب: 16256
22. دى 1392 - 10:50
سرمربيان تيم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان بازي اين دو تيم را زيباترين بازي ليگ عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از باشگاه خبرنگاران،علی دایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گل اول اشتباه خودمان نقش داشت و در گل دوم نیز قانون هندبال وارد فوتبال شد و داور به راحتی از یک صحنه گذشت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص درگیری لفظی با یدالله سلیمانی گفت: من به ایشان گفتم چطور می‌شود توپ به این واضحی را در دقیقه 90 هند اعلام نمی‌کنند. ایشان باید این توپ را هند اعلام می‌کرد. به غیر از این حرف دیگری نزدیم.

 

وی درباره پرتاب شیشه به سمت وی در پایان بازی گفت:  این هم مدل جدیدی است که در ورزشگاه‌های ما در حال اتفاق افتادن است. ما باید چطور حرف‌هایمان را بزنیم. این شیشه به بدن من خورد.ولی هر بار اشتباهات ما بزرگ جلوه می کند.

دایی ادامه داد: شاگردان من فوتبال خوبی بازی کردند.10 دقیقه اول نیمه اول و دوم فولادی‌ها خوب ظاهر شدند اما بقیه زمان بازی در دست ما بود. تیم من به آن چیزی که شایستگی اش را داشت، نرسید.

 


فرکي:پرونده اين بازي براي ما بسته شد

حسين فرکي پس از پيروزي فولاد مقابل پرسپوليس در نشست خبري اين بازي گفت: بازي بسيار زيبايي را شاهد بوديم. شايد بتوان گفت اين بهترين نمايش فولاد در اين فصل بود که ما را ياد بازي‌هاي فصل گذشته‌مان انداخت. به نوعي مي‌توان گفت بازي امروز شاه‌ماهي بازي‌هاي ليگ بود.

وي ادامه داد: حقيقتاً چيز زيادي براي گفتن ندارم و هر آن چيزي که مي‌خواهم بگويم را مردم ديدند. ما تيم شايسته ميدان بوديم و بازيکنانم با تلاش زياد موقعيت‌هاي خوبي مقابل تيم بزرگ پرسپوليس به دست آوردند. من قبل از اين بازي هم گفته بودم که مي‌خواهيم 3 امتياز از دست رفته در بازي رفت را جبران کنيم که اين اتفاق رخ داد اما براي رسيدن به هدف‌مان کارهاي زياد و دشواري را پيش رو داريم.

سرمربي تيم فولاد خوزستان با بيان اين مسئله که تيمش در نيمه اول هم برتر از پرسپوليس بوده است، عنوان کرد: برخلاف جريان بازي گل دريافت کرديم اما نااميد نشديم و مجدداً بازي را هجومي دنبال کرديم. پس از به ثمر رساندن گل مساوي بين 2 نيمه به بازيکنانم توضيح دادم که دنبال چه چيزي هستيم. همان موقع به بازيکنان شجاع و باغيرت تيمم گفتم که بايد کار پرسپوليس را تمام کنيم. بازيکنانم نيز نيمه دوم را بدون اينکه تحت تاثير اسم حريف و بازيکنانش و حتي جايگاه حساس خودمان در ليگ قرار بگيرند هجومي شروع کردند. بازيکنانم دوست داشتند با انگيزه بالا به برتري برسند که در نهايت به اين هدف رسيدند.

 

فرکي ادامه داد: بايد تشکر ويژه‌اي از هواداران تيمم داشته باشم که ما را حمايت کردند، ما بايد در ادامه ليگ پنج‌شنبه به مصاف ذوب‌آهن برويم و عملکرد خوبي به نمايش بگذاريم. پيروزي مقابل پرسپوليس با سوت پايان بازي براي ما تمام شد و پرونده اين بازي بسته شد و از همين حالا بايد به فکر موفقيت در بازي‌هاي آينده باشيم و هدف‌مان اين باشد که مردم خوزستان را خوشحال کنيم. اين مردم در جهان بهترين بوده و به فوتبال علاقه‌مند هستند.

دیدگاه شما