تازه های سایت

کد مطلب: 16240
22. دى 1392 - 10:25
پایگاه خبری گرو : فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 83کيلوگرم مواد افيوني ترياک در پوشش بار خيار از يک دستگاه کاميون توسط ماموران مبارزه بامواد مخدر در استان خبر داد.
s_200_150_16777215_00_images_Social_10_3_mvademokhader.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از پلیس، سرهنگ مهديان نسب در تشريح اين خبر گفت: در پي تلاش هاي اطلاعاتي و شبانه روزي اين پليس مشخص شد شخصي به هويت" ج- الف" در سطح وسيع اقدام به تهيه و ورود مواد مخدر از نوع ترياك از شرق كشور به استان همدان مي کند لذا موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

وي در ادامه افزود:ماموران در پي تحقيقات گسترده دريافتند که فرد مذکوراقدام به خريد مواد مخدر ترياک در اوزان بالا وتوزيع آن مي کند و قصد دارد به تازگي با يک دستگاه خودرو کاميون در پوشش بار خيارمواد مخدر ترياك را به استان وارد کند .

 

سرهنگ مهديان نسب افزود:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در پي کنترل خودروهاي عبوري در مبادي ورودي استان سرانجام توانستند خودرو مورد نظر را شناسايي و آن را متوقف کنند.

 

اين مقام مسئول بيان داشت:در بررسي مدارک كاميون توقيف شده مشخص شد اين خودرو از مبدا جيرفت اقدام به بارگيري خيار به مقصد استان کرمانشاه نموده که در بازرسي انجام شده ، مقدار 83 كيلو و 800 گرم ترياك در قالب 5 بسته که به طرز بسيار ماهرانه در داخل لوله پلي اتيلن و در داخل کيسه هاي خيار جاسازي شده بود کشف شد.

 

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد:با تلاش شبانه روزي و مجاهدانه و اشرافيت بالاي اطلاعاتي ماموران انتظامي در سطح استان، بحمدالله استان همدان براي قاچاقچيان و قانون شکنان نا امن و بستر ايمني براي فعاليت هاي اجتماعي ، افتصادي و فرهنگي شهروندان است.

دیدگاه شما