تازه های سایت

کد مطلب: 16213
21. دى 1392 - 11:43
پایگاه خبری گرو : مدیر کل اداره نغمات آیینی و رادیو نوا گفت: برگزاری اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی حلقه اتصال جهان اسلام است .

DSC01563

دکترابراهیم طاهری دبیراجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در گفت و گوی اختصاصی با سایت گرو گفت: اجلاس بین المللی پیرغلامان  حسینی در چندین دوره برگزاری در استان های مختلف جایگاه خود را پیدا کرده و در چند سال اخیر نیز حلقه اتصال بین جهان اسلام به ویژه شیعیان شده است .

وی گفت: در اجلاس بین المللی  پیرغلامان که امسال در استان گلستان برگزار شد استقبال خوبی از طرف اهل تسنن و شیعه صورت گرفت و باعث ایجاد وحدت و همدلی خوبی درسطح این استان شد.

مدیر کل رادیو نوا گفت: درپایان سال جاری مجموعه نغمات آیینی ویژه نوروز را خواهیم داشت که بعد از نظارت و تکثیر در اختیار شبکه های رادیویی و تلوزیونی قرار خواهیم داد تا ملت عزیزمان در ایام نوروز از آن استفاده کنند.

مدیر کل سابق صدا و سیمای استان مرکزی گفت: اداره کل نغمات آیینی و رادیو نوا باید برای انجام وظیفه خود ارتباط شایسته ای با نخبگان کشور که در عرصه موسیقایی مذهبی و آیینی فعال هستند داشته باشد. برهمین اساس فعالیتهای فراوانی تا کنون انجام شده و شبکه های مختلف صدا و سیما از آن بهره گرفته اند.

طاهری افزود: در اداره کل نغمات آیینی و در رادیو نوا گام های خوبی به سمت برنامه های مذهبی و به خصوص مداحی برداشته شده است و نواهای ذهبی را به مناسبت های مختلف تولید کرده و در اختیار مجالس و مناسبت های مذهبی قرار می دهیم.

وی گفت : در اواخر مهرماه سال آینده اجلاس 12 بین المللی پیرغلامان حسینی در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار می شود .

 

دیدگاه شما