تازه های سایت

کد مطلب: 16207
21. دى 1392 - 11:23
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند گفت : هم در بین شیعیان و هم در بین اهل تسنن عواملی ماموریت دارند تا این دو گروه را به جان هم بیاندازند .

DSC00268

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت : شیعیان باید مواظب باشند در دامی که برای آنها پهن شده نیفتند زیرا هم در بین شیعیان و هم در بین اهل تسنن عواملی ماموریت دارند که این دو گروه مسلمان را به جان هم بیندازند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: شیعه و سنی و دیگر مسلمانان نباید در دام حیله و مکر دشمنان اسلام قرار بگیرند و با وحدت کلمه و اتحاد و برابری در مقابله دشمنان ایستادگی کنند که بدین منظور مقام معظم رهبری فتوا دادند توهین و اهانت به مقدسات اهل سنت حرام است.

وی با یاد آوری لزوم وحدت جامعه اسلامی گفت: اگر روزی مسلمانان اختلافات را کنار گذاشته و بدنبال اتحاد باشند نظام استکباری چاره ای جز تسلیم شدن در برابر ما را ندارد لذا همه باید برای ایجاد وحدت تلاش کنند.

حجت الاسلام مغیثی عنوان کرد: متأسفانه در جمع شیعه و سنی افرادی هستند که از روی غفلت و یا آگاهی در حال ضربه زدن به اتحاد و وحدت شیعه و سنی هستند که این افراد باید مراقب باشند آب به آسیاب دشمن نریزند و هر چه زودتر دست از اقدام و کارهای شیطانی خود بردارند.

وی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در ادوار مختلف ذکر کرد و گفت: نگاهی به دورانهای مختلف انقلاب اسلامی اعم از پیدایش و پیروزی آن وهمچنین جنگ تحمیلی نشان می دهد که هر زمان که وحدت بین مردم و مسئولین بیشتر بوده دشمن نتوانسته در اراده مردم خللی ایجاد کند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) در زمان حیات خود همواره جامعه را به حفظ وحدت و دوری از اختلاف توصیه می کردند و در شرایط کنونی نیز مقام معظم رهبری بر این مهم همواره تاکید دارند .

وی بر ضرورت وحدت حول محور ولایت تاکید کرد و گفت: اگر امروز ایران اسلامی در بین کشورهای اسلامی مقتدر است و دشمنان ما جرات تجاوز و تعدی به این کشور را ندارند به دلیل وجود نعمت ولی فقیه در راس کشوراست.

وی چهره آمریکا را در نزد مردم ایران چهره ای غیر قابل اعتماد خواند و گفت: آمریکا از همان اوایل انقلاب برای مردم ما غیر قابل اعتماد بوده زیرا این بی اعتمادی را دربرهه های مختلف انقلاب به کار بسته که آخرین آنها را می توان در مذاکرات ژنو دید.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 آمریکا و دیگر هم پیمانانش بدانند که ایران اسلامی از روی قدرت و مقاومت و شجاعت در این مذاکرات همانند قبل شرکت می کند و در این مذاکرات یک قدم هم از موضع و سیاست های خود که منافع مردم و کشور در آن است پاپس نخواهد کشید.

دیدگاه شما