تازه های سایت

کد مطلب: 16024
17. دى 1392 - 9:19
یکی از پربیننده ترین برنامه های سیمای استانی همدان برنامه طنز لیمو ترش است این میزگرد دو نفره مشکلات استان را به صورت طنز به گوش مسئولین می رساند یکی از بازیگران ...

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، یکی از پربیننده ترین برنامه های سیمای استانی همدان برنامه طنز لیمو ترش است این میزگرد دو نفره مشکلات استان را به صورت طنز به گوش مسئولین می رساند یکی از بازیگران موفق لیموترش محمد زهره وند هنرمند توانمند نهاوندی است که با گویش زیبای نهاوندی هنرنمایی میکند که به حق بازی زیبایش مورد پسند مردم واقع شده است و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است گفت و گویی با این هنرمند با آتیه نهاوند انجام داده ایم که با هم می خوانیم :

 

از چه زمانی کار خود را با تئاتر شروع کرده اید ؟

از سال 60 با اجرا در مدارس و عضویت در گروه دانش آموزی تئاتر کارم را شروع کردم و کم کم وارد گروه های فعال شهرمان شدم که تجربیات زیادی را در این زمینه کسب کردم و تا به امروز هم در حال فعالیت می باشم .

 

از چه زمانی وارد تلویزیون شدید ؟

در سال 75-76وارد تلویزیون شدم ولی به طور جدی سال 87 بود که با برنامه لیمو ترش با شبکه استانی کارم را شروع کردم و تا به امروز هم این برنامه  ادامه داشته که خوشبختانه موفق هم بوده و مورد توجه مردم و مسئولین هم قرار گرفته است .

 

فضای لیمو ترش طنز و کارش نقد است ؛ آیا به خاطر این مسئله مشکل پیدا نکرده اید؟

صد ها بار مثلا وقتی مشکلات ایستگاه های تاکسی را در برنامه بررسی کردیم روز بعد مسافرکش هایی که من را می شناختند سوارم نمیکردند و می گفتند برو سر ایستگاه ، یا همین چند وقت پیش وقتی خواستم وام بگیرم همه کارها را به صورت قانونی انجام دادم ولی وقتی من را شناختند گفتند برو از همان بانک های بورکینافاسو وام بگیر .

 

جایگاه صداو سیمای استان در کشور چگونه است ؟

صداو سیمای استان همدان یکی از بهترین های کشوراست چه از نظر تولید برنامه ها و چه از نظر محتوا همیشه جزء سه استان برتر کشور بوده و جا دارد به همه مسئولینش یک خدا قوت گفت .

 

برخورد مردم و مسئولین با شما چگونه است ؟

مردم همیشه به ما لطف دارند و به خوبی با هنرمندان برخورد می کنند و همیشه ما را مورد لطف و حمایت خود قرار داده اند ولی بعضی از مسئولین با ما مهربان نیستند.

مشکل اصلی هنرمندان در استان همدان چیست ؟

مشکلات هنرمندان در سراسر استان بیشتر مشکل مالی است ؛ نداشتن مسکن و خوب دیده نشدن از سوی مسئولین هم یکی از دیگر از مشکلات هنرمندان استان است.

 

برای کار از تهران پیشنهادی داشته اید ؟

در این مورد حرفی نزنم بهتر است ولی در حال حاضر فقط می خواهم در استان همدان فعالیت کنم و به زودی کار جدیدم را در سریال "این هم حکایت ما "در شبکه استانی خواهید دید که از بهترین بازی های این سال های من می باشد .

 

چه خواسته ای از مسئولین دارید ؟

فقط از آنها می خواهم من و امثال من را حمایت کنند ما هم مشکلات خاص خودمان را داریم .

 

حرف پایانی ؟

من در نهاوند غریبم و بعضی وقت ها در شهر خودم احساس تنهایی می کنم .

گفت و گو از کورش قپانوری

 

 

دیدگاه‌ها

باسلام اقای زهره وند خیلی بازیگرخوب وتوانمندی میباشد امیدواریم که در شبکه های سراسری 1و2و3نیز نقشی ایفا نمایند دوستت داریم اقای زهره وند.

دیدگاه شما