تازه های سایت

کد مطلب: 15826
9. دى 1392 - 14:00
پایگاه خبری گرو : مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی‌ ماه در مسجد صاحب الزمان (عج) نهاوند برگزار شد.

DSC01398G

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: از همان آغاز انقلاب اسلامی خط فتنه و ایستادگی در مقابل حکومت اسلامی در اشکال مختلف و با پیچیدگی‌های خودش از سوی دشمنان نظام اسلامی و در رأس آن استکبار جهانی ظاهر شده است

وی گفت : اساس حماسه 9 دی ماه در اعتقادات مردم به ولایت بود زیرا مردم با حضورشان ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری خودشان را در این حماسه ابراز کردند.

مغیثی عنوان  کرد: 9 دی ماه یک حماسه بود، یک حرکت مردمی و کاری ساختاری که در کشور انجام شد تا اقتدار مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی برای همیشه تثبیت شود.

وی افزود: انقلاب ما همواره در معرض آسیب‌ها، خطرها و تهدیدهای خارجی قرار گرفته است که خوشبختانه به برکت خون پاک شهدا و حاکمیت دینی و حضور به موقع مردم و وجود با برکت رهبری معظم انقلاب این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

امام جمعه نهاونداظهار داشت: امروز وهابیت با دین ساختگی درصدد است باور شیعیان یعنی ظهور ناجی را به تمسخر گرفته و درصد هستند مردم را ناامید کرده و جامعه اسلامی از این تفکر عقب‌نشینی کند.

وی ادامه داد: حاکمیت خدا در همه شئون زندگی انسان باید نمود داشته باشد به همین دلیل انسان باید در جزءجزء زندگی‌اش یاد، توجه و توکل به خدا را مدنظر داشته باشد و حب و بغضش از دایره و حدود خارج نشود.

وی اضافه کرد: دشمنان کینه‌توز با وجود بهره گیری از الگوی جدید جنگ نرم و تجربه سایر کشورها نتوانسته‌اند جایگاه نظام مردم سالار ما را خدشه‌دار کنند.

وی گفت : متأسفانه در فتنه 88 ما شاهد بودیم که در آن هنگام ارزش‌های دینی، اخلاقی و حرمت‌ها را به چالش کشیدند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما در ادامه راه انبیا و اولیا الهی به‌عنوان یکی از ناب‌ترین و اصیل‌ترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است که در پرتو دینداری و ولایتمداری مردم مسلمان محقق شده است.

F

مغیثی گفت : استکبار و حاکمیت غربی در جهان می‌خواهند که از شکل‌گیری حاکمیت دینی و حکومت بر مبنای دین اسلام مقابله کنند اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی‌ماه شکست افکار شوم استکبار و مستکبران را رقم زدند.

وی تصریح کرد: مردم ما همواره تابع اندیشه‌های ناب اسلام و پیرو رهبری و امام خود بوده و در این راه لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

در این مراسم تجمع کنندگان شعارهایی چون مرگ بر منافق فتنه گر ، مرگ بر امریکا ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده سردادند و  با ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

دیدگاه شما