تازه های سایت

کد مطلب: 15735
7. دى 1392 - 8:38
پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: همزمان با روز 9 دی بیش از 100 برنامه فرهنگی و مذهبی در نهاوند برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام حسین گروسی گفت : بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی و مذهبی درمساجد و هیئات مذهبی شهرستان نهاوند در راستای گرامیداشت  حماسه ملی  9 دی پیش بینی شده که این مراسم ها به ستاد شهرستانی این مناسبت ارائه شده است.
وی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم، گردهمایی مردم در مسجد جنب مصلی، کارگاه آموزشی آسیب شناسی عزاداری از جمله برنامه هایی است که از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند به ستاد شهرستانی ارائه شده است.

وی گفت با برنامه ریزی وهماهنگی های انجام شده در دی ماه امسال دو گفتمان با موضوعات مختلف در نهاوند برگزارخواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین گروسی به زمان برگزاری این گفتمان ها اشاره کرد و گفت: کارگاه مقابله با جنگ نرم در روز۹دی در مسجد صاحب الزمان (عج) نهاوند با سخنرانی حجت‌الاسلام احمدحسین شریفی معاون پژوهشی مرکزتحقیقاتی امام خمینی(ره) شهر قم برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ نفر از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، مدیران دانشگاه ها، دانشجویان و دانش آموزان در این کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد.

گروسی گفت : گفتمان آسیب شناسی عزاداری ویژه فعالان مذهبی نیز در نیمه دوم دی ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت :  ازابتدای سال ۹۲تا کنون ۷کارگاه آموزشی در حوزه فرهنگی با موضوعات مختلف برگزارشده است.

وی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی نهاوند اشاره کرد و گفت : این مراسم در نیمه دوم دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و در این مراسم از ۳۱۳ فعال فرهنگی نهاوند تجلیل به عمل می آید .

دیدگاه شما