تازه های سایت

کد مطلب: 15631
3. دى 1392 - 8:49
پایگاه خبری گرو : یادواره 14 شهید سرافراز روستای گیل آباد نهاوند برگزار شد

DSC01342

به گزارش پایگاه خبری گرو در این مراسم  حجت الاسلام حسین گروسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه‌ای بر فضای جامعه دارد، خاطر نشان کرد: تاثیر فرهنگی یادواره شهدا در فضای جامعه با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت فقیه و رهبری دانسته و سفارش اکید شهدای گرانقدر را تبعیت و اطلاعت از امر رهبری دانست چرا که دشمن قسم خورده این نظام بعد از ناامیدی در عرصه های نظامی و اقتصادی وارد عرصه دینی شده و سعی در تفرقه انگیزی در داخل و هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان ولایت فقیه است پرداخته اند .

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی بیش از هر چیز، خود را مدیون فداکاری و اخلاص شهدا و ایثارگران می‌داند و مسئولان وظیفه دارند با برگزاری چنین یادواره‌هایی  فضای کشور را متأثر از عطر ایثار و شهادت کنند.

DSC01343

وی بیان کرد: امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها بتوانیم وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب را به بهترین شکل انجام و اطاعت از ولایت فقیه را به عنوان مهمترین توصیه نظری و عملی شهدا و محکم‌ترین ضمانت استقرار و بقای انقلاب سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم.

گروسی گفت : آن چه را که ما امروز از آن به عنوان حیات جاوید شهدا یاد می کنیم را باید در سیره شهدا جست و جو کرد و ما وظیفه داریم شناخت کاملی از شهدا را برای مردم و جامعه فراهم کنیم چرا که سرمایه های نظام اسلامی و انقلاب اسلامی، شهدا هستند.

وی ضرورت مطالعه و انتشار وصیت‌نامه و خاطرات شهدا را از سوی دستگاه‌های ذیربط ضروری اعلام کرد و عنوان کرد: این مجموعه‌های فاخر می‌توانند رسالت اصلی در انتقال پیام شهدا را انجام داده و در این زمینه صیانت واقعی از برخی آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را به همراه داشته باشد.

 

دیدگاه شما