تازه های سایت

کد مطلب: 15558
30. آذر 1392 - 8:11
امام جمعه نهاوند : وضع تحریم های و اضافه کردن 29 شرکت و ارگان و شخصیت در لیست تحریم ها جدید بعد از توافق ژنو نشان می دهد دولت آمریکا قابل اعتماد و اطمینان نیست چون همیشه آمریکا خواهان زورگویی، شرارات و ظلم بر علیه مسلمانان است.

SAM_9349

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت السلام عباسعلی مغیثی در خطبه های پرشکوه عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: این ملت، نظام و رهبری عزت و سربلندی و سعادت را از مکتب سرخ عاشور و قیام کربلا به ارث برده اند و در مقابل دشمنان هرگز سر سازش و تسلیم نخواهند داشت.

مغیثی با اشاره به اینکه  مذاکرات و روی خوش نشان دادن به دشمنان هیچ مشکل و گره ای را برای کشور  حل نمی کند و فقط گستاخی و زیاده خواهی آنان را افزایش می دهد افزود: عهد شکنی و پیمان شکنی دولت آمریکا در تجربه اخیر معاهده ژنو نشان می دهد در مقابل زیادخواهی و باج خواهی دولت مستکبر و ظالم آمریکا فقط باید با وحدت و یکپارچگی مقاومت و ایستادگی کرد.

امام جمعه شهر نهاوند افزود: ملت ایران، مسئولین مختلف اجرایی و نظارتی کشور با محوریت و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری بر حق قانونی و مسلم خود در مواضع هسته ای و دیگر معاهدات بین المللی با تمام توان و قدرت ایستادگی خواهد کرد و ذره ای از آرمانها و ارزشهای خود کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی در ادامه با اشاره به ویران و نابود کردن تأسیسات زیر بنایی و اقتصادی کشور سوریه توسط عوامل و مزدوران و تسلیحات و سلاح های نظامی  دولت های پلید آمریکا، عربستان سعودی و رزیم صهیونیستی گفت: این ویرانی ها و نابود کردن مراکز و تأسیسات زیر بنایی کشور سوریه در حالی انجام می گیرد که همه طرفین درگیر و دولت های کشورها ی جهان به این نتیجه رسیده اند نابودی دولت اسد غیر ممکن است.

مغیثی بیان داشت: هدف آمریکا و دیگر دشمنان اسلام از بین بردن توان  دولت مقاومت سوریه است تا رضایت و خوشنودی رزیم صهیونیستی را فراهم کنند و از طرف امنیت و تدوام دولت غاصب اسرائیل را تضمین کنند.

وی با اشاره به دیدار اعضا شورای انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اظهار داشت: مهمترین دغدغه و هشدار ایشان بحث جدی تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و قرآن است که قصد دارند اخلاق، رفتار و کردار مردم و جوانان کشور را عوض کنند.

امام جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: تهاجم به اعتقادات، مذهب و باورهای دینی مردم و نهایتاً غلبه بر فرهنگ اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز جهان غرب با هزینه های فراوان و استفاده از رسانه های متعدد در پی این مهم است.

عباسعلی مغیثی دشمنان آگاه، دوستان جاهل و غفلت عقلا را سه عامل مهم در ترویج و اشاعه تفکر دشمنان در زمینه ترویج فرهنگ غلط غرب در جوامع اسلامی دانست و اظهار داشت: وظیفه ما قبل از هر چیز حضور به موقع در صحنه و هوشیاری برای مقابله با این تهاجم است.

مغیثی گفت: اصلاح فرهنگ بر اساس دین و برای دین، دخالت مردم در اصلاح فرهنگ به عنوان یکی عنصر اساسی و جایگزینی ارزش ها به جای ضد ارزش ها از مهم ترین اصول در جهت تغییر و اصلاح فرهنگ یک جامعه است.

دیدگاه شما