تازه های سایت

کد مطلب: 15463
26. آذر 1392 - 9:08
پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی نهاونداز کشف 12 سکه نقره عتیقه و ضبط بیش از 600 هزار تومان اسکناس تقلبی و کشف 7 کیلوگرم تریاک در نهاوند خبر داد.

546385_46CdJ13P

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ عباس نظری  در محل کشف 12 سکه کشف شده عتیقه در شهرستان نهاوند اظهار داشت: با ارائه گزارشهای مردمی در زمینه فروش و نگهداری اشیای عتیقه توسط دو نفر در سطح شهرستان نهاوند و شهرستانهای اطراف پیگیری موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

نظری عنوان کرد: در این زمینه  ماموران کلانتری 12 نهاوند با همکاری آگاهی و اخذ حکم و مجوز از مرجع قضایی با اعزام به محل در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری دو فروشنده اشیای عتیقه شدند.

وی افزود: از کیفی که همراه این افراد وجود داشت 12 قطعه سکه نقره کشف و ضبط شد که پس از کارشناسی و تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این سکه مربوط به دوره سلوکیان بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: مجرمین بعد از تکمیل پروند و اتمام تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند و 12 سکه نقره کشف شده نیز به اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند تحویل داده شد.

عباس نظری همچنین از دستگیری فردی در شهر نهاوند که قصد داشت 600 هزارتومان اسکناس 100 هزار ریالی را سطح شهر نهاوند توزیع کند،خبر داد .

نظری بیان داشت: شامگاه دوشنبه در پی تماس و اطلاع  یکی از همشهریان هوشیار و آگاه نهاوند با مرکز  پلیس 110  مبنی بر اینکه فردی در میدان ابوذر در حال خرید کالا و اجناس با اسکناس های تقلبی است یگان ویژه آگاهی شهرستان نهاوند با سرعت به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: مأمورین آگاهی فرد مورد نظر را دستگیر و بعد از انتقال به پاسگاه با بازرسی بدنی و وسایل همراه وی مقدار 600 هزار تومان اسکناس یکصد هزار ریالی را کشف و ضبط کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان  نهاوند افزود: فرد دستگیر شده در اظهارات خود بیان کرده که این اسکناس ها را با همکاری چند نفر از دوستان خود در یکی از شهرستانهای استان همجوار نهاوند تهیه کرده است.

عباس نظری اظهار داشت: تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان نهاوند برای دستگیری افراد دیگر ادامه دارد.

نظری گفت:توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پلیس آگاهی، از گرفتار شدن آنان در دام کلاهبرداری های مختلف که  در جامعه امروزی شیوع پیدا کرده پیشگیری می کند.

کشف 7 کیلوگرم تریاک در نهاوند

سرهنگ نظری همچنین گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان یکشنبه شب گذشته در بازرسی از داخل یک دستگاه خودروی سواری موفق به کشف هفت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شده و دو نفر را نیز در این ارتباط دستگیر کردند.

وی گفت: سوداگران مواد افیونی قصد داشتند محموله خود را در سطح شهرستان بین مصرف کنندگان توزیع کنند که قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند .

وی افزود: در دو هفته اخیر این چهارمین محموله مواد مخدر است که در شهرستان نهاوند توسط نیروی انتظامی کشف می شود که طی آن بیش از 210 کیلو تریاک کشف شده و هشت نفر قاچاقچی دستگیر شده اند.

وی گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون در نهاوند بیش از 910 کیلو گرم تریاک از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شده که این رقم در مقایسه با کشفیات مدت مشابه سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است

وی گفت: نیروی انتظامی برخورد با سوداگران مرگ را وظیفه اصلی خود دانسته و با جدیت و تلاش ماموران، شهرستان نهاوند به محیطی نا امن برای قاچاقچیان تبدیل شده است.

دیدگاه شما