تازه های سایت

کد مطلب: 15341
21. آذر 1392 - 18:41
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: به دنبال بارش برف سنگین شب گذشته بویژه درگردنه ها و محور های کوهستانی این شهرستان ، هم اینک کلیه محور ها برف روبی و روان سازی شده است .

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام احمدوند گفت : اکیپهای امدادی این شهرستان از 15 آذر به حال آماده باش در آمده و با استقرار در راهدارخانه های نهاوند به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران هستند .

وی گفت: در نهاوند مجموعا سه تیم امدادی متشکل از 40 راهدار همراه با تجهیزات کامل تشکیل شده که در مرکز اداره ،راهدارخانه گرین و راهدارخانه فیروزان مستقر شده و به صورت دو شیفت آماده خدمت رسانی هنگام بارش برف و مسدود شدن احتمالی جاده ها هستند.

ˈاحمدوندˈافزود: بر اثر بارش برف و کولاک شدید شب گذشته که در محورهای آورزمان و همچنین جاده صعب العبور نهاوند به نورآباد صورت گرفت برای مدتی کوتاه گردنه گرین در محور نورآباد مسدود شد که با کمک تیم عملیاتی اداره راه برف روبی انجام و رفت و آمد در آن جریان یافت.

وی گفت: همچنین برای جلوگیری از مسدود شدن جاده های ارتباطی کار ذخیره سازی سه هزار تن ماسه و خاک نیزانجام یافته که در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر 25 دستگاه ماشین آلات جاده ای شامل لودر،بولدوزر،گریدر و دستگاههای برف روب در راهدارخانه ها مستقر است تا در صورت ضرورت به همراه راهداران عملیات امداد رسانی را انجام دهند.

وی گفت: در حال حاضر تمامی محورهای شهرستان باز است و رفت و آمد جریان دارد اما رانندگانی که قصد عبور از گردنه های کوهستانی شهرستان به ویژه جاده نورآباد رادارند لازم است به زنجیر چرخ مجهز باشند .

وی افزود: رانندگان در صورت نیاز برای اطلاع از وضعیت جاده های نهاوند می توانند با شماره گویای 141 و 3233870 تماس برقرار نمایند.

دیدگاه شما