تازه های سایت

کد مطلب: 15183
17. آذر 1392 - 11:32
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به توسعه و اصلاح شبکه‌های روستایی گفت: این مهم با اعتبار 3 هزار و 900 میلیون ریال برای تعدادی از روستاهای شهرستان نهاوند در دست اجراست.
خبرگزاری فارس: تخصیص 3 هزار و 900 میلیون ریال برای توسعه شبکه‌های روستایی نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه جمعی از مدیران و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان از پروژه‌های برق نهاوند و مجموعه تابعه آن بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های روستایی شهرستان نهاوند اظهار کرد:‌ در این زمینه برای اصلاح شبکه‌های روستایی اعتباری معادل 120 میلیون تومان تخصیص یافته است.

حاجی‌رضا تیموری با اشاره به توسعه شبکه‌های روستایی افزود: در راستای رضایتمندی مشترکین و درخواست متقاضیان جدید این مهم با اعتبار 270 میلیون تومان برای 46 روستای شهرستان نهاوند در دست اجرا است.

وی با اشاره به هزینه 480 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی پست‌های زمینی و پاساژهای نهاوند تصریح کرد: اعتباری معادل 50 میلیون تومان برای اتمام پروژه مربوطه تخصیص داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با تأکید بر اجرای فاز سوم اصلاح و بهینه شبکه بازار نهاوند افزود:‌ اصلاح و بهینه شبکه‌های سه‌راهی کفراش و شعبان که از جمله نقاط حادثه‌خیز هستند در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: از دیگر اقدامات اجرایی می‌توان به تهیه و نصب 15 عدد قطع‌کننده برای فیدرهای 20 کیلوولت خروجی در راستای کاهش خاموشی‌ها و افزایش قابلیت مانوری خطوط 20 کیلوولت پست‌های فیروزان و نهاوند اشاره کرد.

تیموری با اشاره به پیگیری‌های لازم افزود: مولد مقیاس کوچک گازی آقای خزایی با قدرت 6.4 مگاوات حداکثر تا پایان سال جاری به مدار خواهد آمد.

وی اظهار داشت:‌ با بهره‌برداری از نیروگاه مقیاس کوچک ذکر شده سه فیدر 20 کیلوولت خروجی به بهره‌برداری می‌رسد که نتیجه آن کاهش بار دو خط 20 کیلوولت کهریز و شهرک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان بیان داشت: با توجه به افزایش رشد بار در منطقه فیروزان و بالا بودن آمپراژ تعدادی از فیدرهای موجود با برق منطقه‌ای باختر مکاتبات لازم صورت گرفته تا نسبت به توسعه فیدرخانه خطوط 20 کیلوولت پست 63 کیلوولت موجود اقدامات لازم به عمل آید.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش رشد بار منطقه نهاوند و درخواست متقاضیان جدید، احداث پست نهاوند 4 از طریق برق باختر در دستور کار قرار دارد.

تیموری با اشاره به برون‌سپاری فعالیت‌ها گفت:‌ اداره برق گیان به صورت پیمانکاری و برون‌سپار واگذار می‌شود.

در پایان این بازدید نیز فرماندار شهرستان نهاوند نیز از زحمات مدیر و پرسنل شرکت توزیع برق نهاوند به عنوان همراه‌ترین اداره شهرستان تشکر کردند.

دیدگاه شما