تازه های سایت

کد مطلب: 14917
6. آذر 1392 - 8:46
پایگاه خبری گرو : رضا قیاسی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری شد.
خبرگزاری فارس: معرفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدانبه گزارش پایگاه خبری گرو،  به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، طی مراسمی در استانداری، کریم مطهری‌مؤید از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تودیع و رضا قیاسی که سابقه فعالیت در سمت‌های مختلف استانداری نظیر فرمانداری اسدآباد را در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست این حوزه از سوی استاندار همدان معرفی شد.

در این جلسه استاندار همدان اظهار داشت: در جابجایی‌های مدیریتی مهم نام نیکی است که از مسئولان می‌ماند و با عملکرد صحیح و خدمت به عامه مردم اندوخته‌ای برای آخرت جمع کرده باشند.

محمدناصر نیکبخت افزود: شرایط سیستم اداری به نحوی است که جابجایی در آن امری طبیعی است و همه مسئولان به صورت موقت، مسئولیتی را به امانت در اختیار دارند و مهم ماندن نام نیک پس از تحویل امانت است.

وی با بیان این که روند تودیع و معارفه‌های انجام شده در همدان در این مدت، بسیار بزرگوارانه بوده است، یادآور شد: معاون سابق این پست، به خاطر برخورد بزرگوارانه با موضوع جابجایی  و زحمات این مدت تشکر می‌کنم.

استاندار همدان تصریح کرد: مطهری از نیروهای ایثارگر و مدیران با تجربه استان همدان است و برای او آرزوی توفیق روزافزون دارم.

وی اضافه کرد: رضا قیاسی از همکاران سابق استانداری و فردی خوش سابقه در مسئولیت‌های قبلی و فردی با تجربه و سبقه مذهبی و مدیری دلسوز و کاراست و امیدوارم خدمتگزار خوبی برای استان همدان باشد.

نیکبخت به سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری توصیه کرد از لحاظ معیشتی به تمامی کارکنان دولت در استان رسیدگی و تلاش کند و در تمام حوزه‌های ماموریت معاونت فعالانه وارد شود.

وی همچنین خطاب به قیاسی یادآور شد این حوزه بسیار مهم است و باید کارهای منابع انسانی، آموزش و پژوهش، فناوری اطلاعات و اداری و مالی در این حوزه تمام و کمال انجام شود.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز در این جلسه گفت: ما باید خدمت کنیم اما نباید دل ببندیم و خدمت در نظام الهی تکلیف و توفیق الهی است.

کریم مطهری‌مؤید ادامه داد: موفقیت‌های کسب شده در حوزه این معاونت حاصل تلاش کارکنان این حوزه است و از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به این که رضا قیاسی از رزمندگان دلیر نهاوند است، افزود: وی از نیروهای انقلابی است که دل در گرو انقلاب دارد، سابقه دوستی طولانی با وی دارم و با روحیه‌ای بسیجی و دلاورانه فعالیت می‌کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز در این آئین با تشکر از اعتماد استاندار گفت: این فرصت توفیقی برای بنده است و امیدوارم ملاک‌های استاندار که کار و تلاش بیشتر است به خوبی در این معاونت اجرایی کنم.

رضا قیاسی با یادآوری ایثارگری‌ها و دلاوری‌های کریم مطهری در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: امیدوارم جایگزین خوبی برای وی باشم و آرزوی توفیق برای ایشان دارم.

تودیع و معارفه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در آینده و پس از طی مراحل اداری حکم انجام می‌شود.

دیدگاه شما