تازه های سایت

کد مطلب: 14913
6. آذر 1392 - 8:38
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: دو نفر از عاملان اصلی سرقت های اخیر احشام در شهرستان نهاوند با کوشش نیروهای انتظامی دستگیر شده و به 22فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا  سرهنگ عباس نظری افزود: یکی از اهالی روستای ˈتوانهˈ از توابع شهرستان نهاوند موضوع سرقت روز یکشنبه هفته جاری از این روستا را به اطلاع نیروی انتظامی رسانده و عوامل پلیس بخش ˈزرین دشت ˈ در این ارتباط سریعا وارد عمل شدند.

وی گفت: سارقان که با شیوه جدید و بااستفاده از سواری شخصی اقدام به ربودن و جابجایی احشام می کردند پس از مشاهده ایست بازرسی مسیر خود را تغییر داده و به سمت روستای ˈشهرکˈ متواری شدند که ماموران حوزه شهرک با مسدود کردن مسیرهای فرعی آنان را در حوالی روستای ˈلیلاسˈ متوقف و دستگیر کردند .

وی گفت: پس از متوقف شدن خودرو دو نفر سرنشینان که ساکن یکی از شهرهای اطراف هستند و در نیمه شب اقدام به سرقت می کرده اند به همراه سه راس گوسفند دستگیر و روانه پاسگاه شدند .

سرهنگ ˈنظری افزود: در بازجوئیهای اولیه سارقان به 22 فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان اعتراف کردند و پس از استعلام نیز مشخص شد که خودرو آنان نیز مسروقه بوده و سارقان پلاک سرقتی دیگری را بر روی آن نصب کرده اند.

وی در خصوص شگرد سارقان برای شناسایی احشام گفت: سارقان برای انجام سرقت ،تحت عنوان ،سبزی فروش و دوره گرد و یا خریداران پشم و کپسول گاز در سطح روستاها تردد کرده و منازلی را که دارای دام بودند شناسایی کرده و در فرصت مناسب احشام را به سرقت می برده اند .

دیدگاه شما