تازه های سایت

کد مطلب: 14100
9. آبان 1392 - 8:47
پایگاه خبری گرو : فرمانده انتظامی استان همدان شهرستان نهاوند را امن‌ترین شهر استان عنوان کرد و گفت: شهرستان نهاوند با وجود بالاترین ضریب امنیتی در سطح استان یکی از شهرستان‌های برتر استان همدان است.
خبرگزاری فارس: نهاوند بالاترین ضریب امنیتی را در استان دارد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمد مهدیان‌نسب در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی نهاوند اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروی مردمی همواره برای تأمین امنیت شهروندان گام برمی‌دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس استان افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است که در راستای تحقق این امر سالانه بیش از صدها برنامه و مأموریت با هدف ارتقای ضریب امنیتی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش کشف جرائم و مواد مخدر در شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان نهاوند بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و انهدام شش باند بزرگ توزیع و فروش مواد مخدر فضا برای فعالیت سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر نا امن شده است.

مهدیان‌نسب شهرستان نهاوند را امن‌ترین شهر استان عنوان کرد و افزود: شهرستان نهاوند با وجود بالاترین ضریب امنیتی در سطح استان یکی از شهرستان‌های برتر استان همدان است.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند محل عبور استان‌های مرکزی و غربی است، گفت: با استفاده از توان بالای نیروی انتظامی و تعامل مردمی کشفیات مواد مخدر بیش از 202 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نزدیک شدن ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش افزود: با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب امنیت هیئت‌های عزاداری در ماه محرم را به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح استان تضمین می‌کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تأمین امنیت منازل در ایام و شب‌های ماه محرم به ویژه در دهه نخست اضافه کرد: در این راستا اقدام به ایجاد پلیس محله برای امن کردن فضای استان به ویژه در هنگام شب خواهد شد.

مهدیان‌نسب گفت: اعتماد مردم به پلیس به عنوان یکی از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی نیروی انتظامی توانسته این نیروی خدمتگذار را در رسیدن به نقطه مطلوب در سطح استان یاری کند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از فرماندهان پاسگاه‌ها، دوایر و کلانتری‌ها قدردانی شد.

دیدگاه شما