تازه های سایت

کد مطلب: 14063
8. آبان 1392 - 9:02
پایگاه خبری گرو : در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان نهاوند دیدار کردند

DSC00404

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم حجت الاسلام "عباسعلی مغیثی نیا"امام جمعه نهاوند گفت: دانش آموزان بسیجی باید با الگو گرفتن از شهید فهمیده برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن  آمادگی لازم را داشته باشند و در زمینه علمی و اخلاقی نیز باید به الگویی برای دیگر دانش آموزان تبدیل شوند .

 ویافزود: بسیج دانش آموزی امروز به نهادی اثر گذار در جامعه تبدیل شده لذا اعضای این تشکل می بایست با تقویت ایمان خود و حفظ حجاب باعث پویایی جامعه شوند.

وی بابرشمردن اهداف دشمنان از رویارویی با انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما امروز در صدد بر آمده اند که برای مقابله با انقلاب اسلامی کشور ما را از نظر علمی عقب نگهدارند که دانش آموزان باید در برابر این ترفند آمادگی کامل را داشته باشند.

امام جمعه نهاوند  اظهارداشت: بسيج دانش آموزي مجموعه اي از انسان هاي پاك و جوانان متعهد و انقلابي است كه پايبند به حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي بوده و محل مناسبي براي پيشرفت علمي دانش آموزان است.

وی با تاکید بر حفظ روحیه ایثارگری دانش آموزان افزود: دانش‌آموزان امروز باید بدانند که تعداد زیادی از شهدای دفاع مقدس؛ دانش‌آموز بودند که این نشان عمق بینش و بصیرت دانش‌آموزان در لبیک به ندای رهبر خویش است

وی افزود: دشمن امروز نوک پیکان خود را به سمت شما دانش آموزان نشانه رفته نا بتواند بر روی شما جوانان تاثیر منفی بگذارد اما این آرزویی است که آنرا با خود به گور خواهد برد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگیهای بارز شهدا ولایت پذیری آنان بود گفت: شهیدان ما راه را به تبعیت از امام پیدا کردند و توانستند با نثار خون خود دشمنان را مایوس سازند .

وی افزود: امروز نیز وظیفه ما این است که همه تبعیت محض از رهبری انقلاب داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف عالیه نظام اسلامی برسیم .

دیدگاه شما