تازه های سایت

کد مطلب: 14005
6. آبان 1392 - 8:46
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: پروژه ساخت مسکن مهر شهرهای برزول و گیان نهاوند تعطیل شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، داود سوری ظهر یک شنبه در چهارمین جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر برزول و گیان شهرستان نهاوند به علت کمبود اعتبار، نبود متقاضی و نداشتن توجیه اقتصادی برای پیمانکار تعطیل شد.

 

سوری گفت: در شهر برزول 276 واحد مسکن مهر با پیشرفت 40 درصدی در حال ساخت است که به علت نداشتن متقاضی و نداشتن توجیه اقتصادی برای پیمانکار ادامه کار این پروژه تعطیل شد.

 

وی افزود: در شهر گیان از تیرماه سال 90  عملیات اجرای  258 واحد مسکونی مهر آغاز شده که تاکنون 25 درصد پیشرفت داشته است اما این پروژه نیز به علت نداشتن متقاضی واقعی و کمبود اعتبار تعطیل شد.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان نهاوند عنوان کرد: طرح و ساخت مسکن مهر می توانست در صورت کارشناسی و تحقیقات فنی مناسب خیلی از مشکلات و معضلات بخش مسکن اقشار کم درآمد را حل کند ولی اجرای این طرح بدون برنامه و بدون در نظر گرفتن زیر ساخت ها و تسهیلات مناسب خود باعث مشکلات زیادی شده است.

 

داود سوری ادامه داد: هنوز مشخص نیست در شهرهای زیر 25 هزار نفری مانند برزول و گیان که هیچ متقاضی مسکن مهری وجود ندارد احداث مسکن مهر چه توجیه داشته است.

 

داود سوری بیان داشت: در شرایطی که در سال 90 مقدار اعتبار و هزینه پیش بینی ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر متری 250 هزار تومان در نظر گرفته شده است  اما در حال حاضر این مقدار به متری بیش از 400  هزار تومان افزایش یافته و پیمانکار هم به علت ضرر و نداشتن توجیه اقتصادی حاضر به ادامه کار نیست.

 

دیدگاه شما