تازه های سایت

کد مطلب: 13998
6. آبان 1392 - 8:33
پایگاه خبری گرو : با حضور فرماندار نهاوند شهردار جدید شهر فیروزان معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، بخش دار و اعضا شورای شهر و جمعی از مسئولان شهر فیروزان سید رضا موسوی به عنوان شهردار جدید شهر فیروزان نهاوند معرفی شد. 

فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت : شهر فیروزان به عنوان ورودی شهرستان نهاوند از منطقه غرب محسوب می شود و روزانه این شهر پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است لذا انتخاب یک شهردار مناسب و توانمند برای تغییر چهره شهر فیروزان امر ضروری محسوب می شد.

مجتبی مولوی گفت: اصلاح ورودی و خروجی شهر فیروزان، ایجاد مبلمان شهری، توسعه فضای سبز، نظارت بر خدمات شهر و آب‌پاشی روزانه خیابان‌های شهر فیروزان، تکریم ارباب رجوع، اجرای طرح جامع شهر و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح تفضیلی شهر از مهم‌ترین برنامه‌های است که با کمک شورای شهر و شهرداری فیروزان باید انجام شود.

مولوی اظهار داشت: شورای شهر فیروزان در سال های گذشته به واسطه اجرا و نظارت برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدمات شهر فیروزان به عنوان شورای نمونه شهرستان‌ نهاوند معرفی شده که نشان از مسئولیت‌پذیری اعضای این شوراست.

فرماندار نهاوند افزود: این بخش با وجود 60 روستا و حدود 40 هزار نفر جمعیت برای تأمین سوخت CNG خودروهای خود مجبورند چند کیلومتر را طی کنند بنابراین در صورت وجود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ساخت جایگاه سوخت سرمایه گذاران حمایت قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر فیروزان در ادامه عنوان کرد: در سومین جلسه شورای شهر فیروزان که با حضور تمامی اعضا در محل بخشداری شهر فیروزان برگزار شد بعد از بحث و تبادل نظر سه ساعته سرانجام سید رضا موسوی با چهار رای موافق و یک رای مخالف بعنوان شهردار جدید شهر فیروزان انتخاب و معرفی شد.

 مصطفی مرادی در مورد دلایل انتخاب موسوی به عنوان شهردار جدید فیروزان گفت: موسوی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد شهر سازی است و دارای خلاقیت و نبوغ و سابقه کار در سازمان همیاریهای شهرداری همدان است که بعد از بررسی سوابق و کارنامه و برنامه های وی اعضا شورای شهر فیروزان تصمیم گرفتند از او بعنوان شهردار استفاده کنند.

مرادی بیان داشت:  اکثر کارهای عمرانی شهر فیروزان در زمان شهردار سابق به اتمام رسیده است اما بعضی پروژه های نیمه تمام باقی مانده است که اولویت اصلی و مهم شهردار جدید اتمام آنها است.

دیدگاه شما