تازه های سایت

کد مطلب: 13914
3. آبان 1392 - 2:17
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت :در تصادف بین سه خودروی پراید و یک دستگاه نیسان در محور نهاوند به کرمانشاه 5 نفر کشته و 7 نفر زخمی شدند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ عباس نظری گفت : بعد از ظهر روز چهارشنبه در کیلومتر پنج محور نهاوند به کرمانشاه بین یک دستگاه خودروی نیسان و سه دستگاه خودروی پراید تصادف هولناک و خونباری به وقوع پیوست که منجر به فوت پنج نفر و مجروح شدن هفت نفر دیگر گردید.

546385_TpTpIM9S

نظری افزود: از پنج نفر فوت شده در این واقعه دلخراش چهار نفر زن به نام های ماه دولت خویشوند، عزت بانو خویشوند، فرخ زاد قپانوری و حمیرا رودباری و یک نفر مرد به نام غضنفر سلگی 35 ساله در دم کشته شدند.

وی افزود: شدت برخورد و تصادف به حدی بود که از پست امدادی هلال احمر نهاوند و شهر فیروزان، اورژانس و آتش نشانی شهرهای نهاوند، برزول و فیروزان برای نجات مجروحان و انتقال انها به بیمارستان استفاده شد.

 فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند اعلام کرد: علت وقوع این حادثه دلخراش و تأسف بار 50 درصد به علت بی احتیاطی دو راننده خودروهای پراید در انحراف به چپ و 50 درصد دیگر اداره راه و شهر سازی شهرستان نهاوند است.

546385_FRa6KcRH

رضا نادری اظهار داشت: با توجه به چهار بانده بودن  محور نهاوند به کرمانشاه تا پل حاج علی مراد و افزایش سرعت در این مسیر و با توجه به اینکه در این محور چندین جاده  فرعی مهم  از جمله فرعی سه راهی کفراچ، سه راهی دهفول و سه راهی شهرک وجود دارد بارها در جلسات مختلف به صورت شفاهی و کتبی از مسئولین درخواست کردیم  نسبت به ایمن سازی این محور اقدام کنند.

نادری گفت: آخرین درخواست ما در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند مورخ 28 شهریورماه سال جاری بود که از فرماندار و رئیس اداره راه و شهر سازی درخواست کردیم با توجه به آمار تصادفات رخ داده گذشته در این محور نسبت به ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند.

وی از سه مورد  مکاتبات رسمی با اداره راه و شهر سازی شهرستان نهاوند در مورد ایمن سازی این محور درسه  ماه گذشته خبر داد و گفت: رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند روز چهارشنبه و در محل وقوع تصادف در حضور فرماندارشهرستان نهاوند  اعلام می کند هیچ بودجه ای برای ایمن سازی این محور در اختیار ندارد.

 وقوع تصادف هولناک و خون بار روز چهارشنبه نهاوند اولین باری نیست که رخ می دهد و قطعا اگر مسئولین شهرستان نهاوند اقدامی اساسی انجام ندهند باز هم شاهد حوادثی تلخ تر در این محور و دیگر نقاط حادثه خیز شهرستان نهاوند خواهیم بود.

این درحالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون چندین تصادف دلخراش و هولناک در همین محور کیلو متر پنج  نهاوند به کرمانشاه و گردنه خطرناک برزول رخ داده است و چندین کشته نیز به همراه داشته است  نماینده مردم شهرستان نهاوند  و فرماندار نهاوند در جلسات مختلف و بازدید های متعدد از این دو محور اعلام کرده اند مشکلات و نقص های این دو نقطه حادثه خیز رفع خواهد شد اما عملا تا کنون هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

با شرح این سخنان معلوم نیست تا کی باید شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناخوشایندی در جاده های شهرستان نهاوند باشیم و جوابگوی بازماندگان و خانواده های داغداری که در اینگونه تصادفات عزیزان خود را از دست می دهند را چه کسی خواهد داد.

دیدگاه شما