تازه های سایت

کد مطلب: 13813
27. مهر 1392 - 11:15
پایگاه خبری گرو :حواشی و گزارش تصویری از برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان نهاوند

حواشی مراسم تجلیل از هنرمندان نهاوند :

>>> میثم مرادی رئیس اداره ارشاد نهاوند در این مراسم گفت : برای اولین بار است که در سطح نهاوند مراسم تجلیل از هنرمندان برگزار می شود .

>>> حضور اسماعیل زارعی کوشا فرماندار سابق نهاوند و فعلی شهر قم که برای مراسم ختم پدر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی به نهاوند آمده بود از دیگر اتفاقات جالب این مراسم بود که البته بعد از حدود یک ساعت زارعی کوشا  این مراسم را برای عزیمت به شهر قم ترک کرد .

>>> با توجه به اینکه  در این مراسم از اغلب هنرمندان نهاوندی تجلیل شد ولی جای عده ای از اهالی هنر نهاوند در این مراسم خالی بود که از آن جمله میتوان به روح الله صالحی و علی سهرابی اشاره کرد که  روح الله صالحی خود از توانمندترین هنرمندان تئاتر نهاوند است ودارای  چندین عنوان ملی و منطقه ای است و به تازگی نیز صاحب عنوان شده است و همچنین علی سهرابی که در در جشنواره های مختلف کشوری حضور داشته  و در جشنواره ملی عکاسی نگاه  سرخ رتبه سوم  کشور را کسب کرد  و نشریه او در جشنواره نشریات خلاق استان عنوان نخست را به دست آورد  و در جشنواره اعتیاد و رسانه فیلم ساخته او با نام مشکلات اعتیاد در نهاوند مورد تقدیر قرار گرفت . و این موضوع از نکات منفی این مراسم بود.

>>> در این مراسم کورش قپانوری و سجاد سیف دو تن از خبرنگاران نهاوند در زمینه های داستانک و پژوهش  جوایزی دریافت کردند .

>>> گروه موسیقی کوبان شمس در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت .

>>> از کمبودهای این مراسم مشکل صوت بود که در هنگام سخنرانی فرماندار و اجرای برنامه  طنز بیشتر نمود پیدا کرد .

عکس های مراسم تجلیل از هنرمندان نهاوند

DSC00517DSC00539DSC00513 DSC00547DSC00547DSC00560

دیدگاه شما