تازه های سایت

کد مطلب: 13725
22. مهر 1392 - 13:26
پایگاه خبری گرو : همزمان با آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور خنثی‌سازی نشت گاز کلر توسط شرکت آبفای استان همدان در نهاوند برگزار شد.

 

خبرگزاری فارس: انجام مانور خنثی‌سازی نشت گاز کلر در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی(25ـ 18 مهر ماه) مانور خنثی‌سازی نشت گاز کلر توسط شرکت آبفای استان همدان در شهرستان نهاوند برگزار شد.

این مانور با هماهنگی ادارات شهرستان نهاوند و با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم معاون فرماندار شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت این ایام با اشاره به اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، تصریح داشت: باید بدانیم و آگاه باشیم که چه حوادثی ما را تهدید می‌کند و ما چه وظایفی در این گونه مواقع داریم.

خدایار ظفری با اشاره به اینکه باید به مردم آگاهی داد و اطلاع‌رسانی‌های لازم و به موقع انجام شود تا در این گونه مواقع دچار مشکل نشویم، افزود: مردم باید بدانند در مواقع بحرانی چگونه با حوادث برخورد کرد که این موضوع با هماهنگی بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان بهتر انجام خواهد شد.

وی گفت: دستگاه‌ها نیز در این گونه مواقع ارزیابی خواهند شد و در راستای امدادرسانی بهتر دستگاه‌ها تذکرات لازم داده می‌شود.

 معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان همدان نیز گفت: در مواقع اضطراری باید از عهده مشکلات برآمد و این مگر با پیش‌بینی‌های مناسب مسئولان و دادن آگاهی و آموزش‌های لازم به مردم محقق نمی‌شود.

سید هادی حسینی‌بیدار با اشاره به اینکه هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان نقش بسیار مهمی در برگزاری اینگونه مانورها دارد، افزود: امیدواریم سازمان‌ها و نهادها با تعامل بیشتری نسبت به برگزاری این گونه مانورهای آموزشی اقدام کنند تا نتایج بهتری به دست آید.

در این مانور که با همکاری معاونت بهره‌برداری مدیریت امور آبفای شهرستان همدان و با همت و پیگیری‌های رئیس کمیته بحران و دفتر روابط عمومی برگزار شد، قریب به 10 دستگاه به طور فعال از جمله برق، گاز، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، آبفای روستائی و شهرداری حضور داشتند که به موقع وارد عمل شده و فعالیت‌های مرتبط با دستگاه خود را انجام دادند.

دیدگاه شما