تازه های سایت

کد مطلب: 13454
11. مهر 1392 - 9:00
پایگاه خبری گرو : با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) ،آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی نهاوند جشن عاطفه ها با شعار مهر حماسی درسطح مدارس شهرستان نهاوند برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری گرو ،  در مراسم نمادین جشن عاطفه ها که با حضور معاون فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ومسئولین شهرستان در دبستان ابتدایی دخترانه شهید "کریم محمودی " برگزار شد دانش آموزان با واریز مبالغ نقدی خود به صندوقهای کمیته امداد به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند.

در این مراسم مدیر اموزش و پرورش نهاوند با بیان فرهنگ نیک.کاری در بین اریرانیان گفت: در فرهنگ ایرانی تاکید زیادی د نسبت به مساله کمک به هم نوع خود بیان شده که نمونه این ادبیات را می توان در شعر سعدی شیرازی یافت.

وی گفت: دانش آموزان همه ساله نسبت به یاری همکلاسان خود اقدام می کنند و از انجام این کار احساس رضایت خاطر می نمایند .

"علی کاویانی" رئیس کمیته امداد نهاوند نیز گفت: جشن عاطفه ها امسال در روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه در سطح مدارس ،پایگاههای مقاومت و مساجد و مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.

وی با اشاره به مراکز برگزاری جشن عاطفه ها افزود: جشن عاطفه ها با همکاری دانش اموزان در 178 آموزشگاه،60 پایگاه مقاومت و مساجد شهر و روستا ،15 پایگاه ثابت شهری و دو پایگاه سیار در سطح برگزر می شود.

وی گفت: به منظور جمع آوری کمکهای دانش اموزان تعداد 26 هزار پاکت نیز در بین مدارس توزیع شده که امروز این کمکها در مدارس جمع آوری شد .

وی افزود: در پایان برگزاری مراسم جشن عاطفه ها مبالغ نقدی در اختیار مدارس قرار می گیرد تا توسط آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

دیدگاه شما