تازه های سایت

کد مطلب: 13387
8. مهر 1392 - 8:58
پایگاه خبری گرو : علی سهرابی خبرنگار با سابقه نهاوندی جایزه خلاقیت جشنواره نشریات سازمان تبلیغات استان همدان را دریافت کرد.

indexبه گزارش پایگاه خبری گرو ، در این همایش که 120 نفر از برگزیدگان هسته ها حضور داشتند، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان را امری مهم برشمرد و گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان سند پرافتخار در تاریخ ایران به شمار می رود و لازم است حال و هوای جنگ و رشادت ها و ایثارگرهای رزمندگان اسلام برای نسل جدید بازگو و تبیین شود.

حجت الاسلام علی مراد کیانی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار داشت: امروز استکبار با استفاده از روش های مختلف سعی در انحراف جوانان را دارد که لازم است برای خنثی کردن دسیسه های دشمنان، نسل جوان را هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس آشنا کرد.

وی ادامه داد: بهترین راه شناخت ایثارگری های دوران دفاع مقدس برای جوانان، مطالعه کتاب، مقالات، خاطرات، زندگینامه و حتی وصیت نامه شهدا است.

دبیر اجرایی برنامه های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان هم در این مراسم پیرامون برنامه های اجرایی این اداره کل در ایام تابستان اظهار داشت: در ایام تابستان 20 هسته فرهنگی در سراسر استان همدان فعالیت کردند که 16 هسته که در اصل منتخبان هسته های فرهنگی هستند در این جشنواره شرکت کرده اند.

محمدرضا امیرکهریزی با بیان اینکه جشنواره نشریات هسته های فرهنگی از سال 86 آغاز به کار کرده است، افزود: موضوع نشریات ارائه شده از سوی هسته های فرهنگی آزاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح اوقات فراغت کلاس ها و مسابقات قرآنی، حفظ قرآن، و کلاس های گوناگون برگزار شد، یادآور شد: طرح اوقات فراغت به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار شده است زیرا که در دین اسلام تأکید فراوانی به وقت و اهمیت زمان شده است.

دبیر اجرایی برنامه های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: استفاده بهینه از اوقات فراغت برای تقویت اعتقادات جوانان، ایجاد شبکه های اجتماعی فعال و تلاش در راستای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در سازمان تبلیغات اسلامی است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره،  نشریه سترگ کوثر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند  به مدیر مسئولی علی سهرابی وسردبیری عفت روزبه جایزه نخست نشریه خلاق  را کسب کرد گفتنی است، شرکت کنندگان   پیش از مراسم اختتامیه در اردویی تفریحی گردشی از اماکن تاریخی و فرهنگی همدان بازدید کردند.

دیدگاه شما