تازه های سایت

کد مطلب: 13241
1. مهر 1392 - 8:44
پایگاه خبری گرو :با برگزاری مراسم جشن شکوفه ها دو هزار و 300 نوآموز نهاوندی در کنار خانواده های خود با حضور در خانه دوم به استقبال بازگشایی رسمی مدارس رفتند.

 به گزارش پایگاه خبری گرو ،"علیرضا تکلو" مدیر آموزش و پرورش نهاوند روز یکشنبه در آئین نمادین به صدا در آوردن زنگ شکو فه ها در دبستان ابتدایی شهید طالبیان این شهرستان به ایرنا گفت:امسال مراسم جشن شکوفه ها در 134 آموزشگاه ابتدایی شهرستان برگزار شد و دو هزار 300 نوآموزدبستانی روانه کلاسهای درس شدند .

وی افزود: جشن شکوفه ها همه ساله با هدف آشنا ساختن نوآموزان با معلمان و فضای مدرسه و آماده شدن او برای شروع رسمی سال تحصیلی  در تمامی مدارس ابتدایی برگزار می شود.

وی گفت: در این برنامه سعی بر این است که برنامه های شاد و مفرح همراه با پخش شکلات و شیرینی و  دیگر هدایا به اجرا در آید تا نوآموزان خاطرات اولین روز ورود خود به آموزشگاه را به عنوان یکی از شیرین ترین خاطرات زندگی  با خود به همراه داشته باشد .

وی افزود: امروز علاوه بر جشن شکوفه ها ،جشن غنچه ها ویژه پیش دبستانی ها و جشن جوانه ها ویژه دانش آموزان کلاس هفتم در مدارس دوره اول متوسطه برگزار شد .

"تکلو" افزود:توزیع کتابهای درسی دوره اول ابتدایی و دیگر پایه ها از طریق این اداره انجام یافته  و دانش آموزان با کتابهای درسی در مدارس حضور یافته اند .

وی افزود: زنگ رسمی بازگشایی مدارس فردا با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان امام خمینی نواخته می شود و نزدیک به 25 هزار دانش اموز به طور رسمی وارد کلاسهای درس می شوند .

دیدگاه شما