تازه های سایت

کد مطلب: 13200
30. شهريور 1392 - 10:36
پایگاه خبری گرو : جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان نهاوند 79برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی، عقیدتی و سیاسی اجرا می‌شود

DSC00393

مرتضی سیاوشی جانشین سپاه ناحیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : دفاع مقدس نماد دلاورمردی ها و جان فشانی های رزمندگان جان برکف انقلاب اسلامی و مدال افتخار ایران اسلامی است .

وی افزود : پايداري ايران اسلامي كه برخاسته از روح وحدت و ايمان بود، در سايه هدايت هاي رهبركبيرانقلاب اسلامي،‌ حضرت امام خميني (ره) شكل گرفت و باعث احياي يك مكتب سازنده و نهضت بيداري اسلامي درجهان شد.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند گفت : دفاع مقدس ما در زمينه هاي مختلف سياسي، ‌نظامي، اجتماعي، فرهنگي  توانست معادلات جهاني معمول را بر هم زند و تحليل هاي مادي دنياپرستان را نقش بر آب سازد و بي شک اين حادثه عظيم، در ياد ملت ايران خواهد ماند و غرور و سرافرازي و حماسه آفريني را در نسل هاي بعد بر جاي خواهد گذاشت.

سیاوشی اضافه کرد : مواجه نمودن دانش‌آموزان با فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس, استفاده از هنرهاي تجسمي و نمايشي در بيان ارزشهاي دفاع مقدس, بازديد از مناطق جنگي , حضور در آرامگاه شهدا و تشريح مسئله شهادت از ديدگاههاي مختلف , حضور در بيمارستان جانبازان دفاع مقدس و مشاهده نمادهاي مقاومت از برنامه هایی است که نسل جوان ما را هرچه بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس و شهادت آشنا می کند و ما باید این برنامه ها را مد نظر خود داشته باشیم .

وی دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا ، تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدای شهرستان و دیدار با خانواده شهدا را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند برشمرد.

وی گفت :  باتوجه به تقارن زمان آغاز سال تحصیلی و شروع هفته دفاع مقدس گفت : یکی از مهمترین برنامه های ما در این هفته حضور در مدارس و مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و تبیین اهداف و ارزش های دفاع مقدس برای دانش آموزان است .

وی در پایان گفت :  برگزاری مسابقات ورزشی ، تشکیل حلقه های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و شرکت سراسری در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس ناحیه نهاوند خواهد بود .

دیدگاه شما