تازه های سایت

کد مطلب: 13157
28. شهريور 1392 - 9:18
پایگاه خبری گرو : مدير آموزش و پرورش نهاوند گفت : دو هزار و 170 نوآموز اول ابتدايي در سال تحصيلي جديد به مدارس اين شهرستان وارد مي شوند که اين تعداد در مقايسه با سال گذشته 10 درصد رشد داشته است
gpic1_4
به گزارش پایگاه خبری گرو  ، عليرضا تکلو مدير آموزش و پرورش نهاوند روز گذشته درجمع مديران مدارس نهاوند افزود: در سال گذشته در دوره ابتدايي 11هزار و 502 نفر در 125 آموزشگاه ابتدايي مشغول به تحصيل بودند که اين رقم امسال به 11 هزار و 750 نفر رسيده که افزايش آن مربوط به پايه اول ابتدايي است.
وي گفت: در دوره متوسطه اول نيز سه هزار و 833 دانش آموز در 55 آموزشگاه ، در دوره متوسطه دوم نظري چهار هزار و 733 دانش آموز در 55 آموزشگاه و در دوره فني و حرفه اي دو هزار و 41 نفر در 14 آموزشگاه تحصيل مي کنند.
وي ادامه داد: با احتساب مدارس غير انتفاعي تعداد دانش آموزان نهاوند در سال تحصيلي جديد نزديک به 25 هزار نفر مي باشد.
مدير آموزش و پرورش نهاوند با ياد آوري اينکه براي شروع سال تحصيلي جديد مديران بايد برنامه ريزي منسجمي را داشته باشند گفت: در فرصت باقيمانده لازم است امکانات لازم از هر نظر آماده شود تا شروع سال تحصيلي بتواند شادابي و نشاط را در دانش آموزان زنده کرده و اميد به آينده را در آنان افزايش دهد .
وي به برنامه هاي اجرا شده اين اداره براي شروع سال تحصيلي اشاره کرد و گفت: ساماندهي مناسب فضاها ،تامين تجهيزات مورد نياز مدارس ،نام نويسي اينترنتي دانش آموزان و ساماندهي نيروي انساني از مهمترين برنامه هايي بوده که از ابتداي تابستان در دستور کار اداره قرار گرفته و براي آن برنامه ريزي شده است.
تکلو با اشاره به تغيير کتب درسي پايه سوم ابتدايي افزود: با توجه به اينکه کتب درسي پايه سوم به طور 100 درصد تغيير يافته لذا دوره هاي ضمن خدمت براي تمامي معلمان پايه سوم به مدت 180 ساعت برگزار شده است.
وي همچنين گفت: در همين راستا نيز در پايه هفتم متوسطه اول دوره هاي آموزشي لازم براي دبيران برگزار شده و دبيران متناسب با تغيير کتب درسي دوره هاي لازم راطي نموده اند .
تکلو افزود: امسال زنگ شکوفه ها ويژه دانش آموزان پايه اول و جشن جوانه ها ويژه دانش آموزان پايه هفتم در تاريخ 31 شهريور و مراسم زنگ بازگشايي رسمي مدارس و هفته دفاع مقدس نيز در تاريخ اول مهر با حضور مسئولين نواخته مي شود
 

دیدگاه شما