تازه های سایت

کد مطلب: 13087
25. شهريور 1392 - 8:52
پایگاه خبری گرو : روز گذشته با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان ،فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ،سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر نهاوند کتابخانه مشارکتی پژوهشگاه معلم نهاوند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در آئین گشایش این کتابخانه " ارشاد  استعدادی" مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: یکی از اهداف ما برای گسترش فرهنگ مطالعه در سطح جامعه گسترش کتابخانه های مشارکتی با همکاری سایر ادارات و نهادهای دولتی استو

وی گفت: هر گونه خدماتی که در کتابخانه های عمومی نهادی ارائه می شود به کتابخانه های مشارکتی نیز داده می شود و این کتابخانه ها از خدمات ارائه کتب مناسب و مجلات مختلف بهره مند می شود .

وی افزود: در حال حاضر با افتتاح این کتابخانه در نهاوند تعداد کتابخانه های مشارکتی در سطح استان به 9 باب افزایش یافته که با یاری خدا این تعداد تا آبانماه سال جاری به 13 واحد خواهد رسید.

در این مراسم "علیرضا تکلو" مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیزگفت:کتابخانه پژوهشگاه معلم یکی از غنی ترین کتابخانه های آموزش و پرورش در سطح استان است که با اهدا تعدادی از کتابهای شخصی مرحوم صفی پور به آن از بهترین کتابخانه های استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نهاوند وی افزود: در حال حاضر در این کتابخانه بیش از ده هزار جلد کتاب نگهداری میشود که مورد استفاده دانش آموزان و معلمان قرار دارد و به منظور غنی تر شدن آن با هماهنگیهایی که با کتابخانه عمومی استان به عمل آمد این کتابخانه به عناون کتابخانه مشارکتی معرفی شد تا از خدمات بیشتر بهره مند شود

دیدگاه شما