تازه های سایت

کد مطلب: 13051
23. شهريور 1392 - 10:11
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: ما در یک دیدار سخت سه امتیاز را با چنگ و دندان گرفتیم و از ابتدا هم به دنبال گرفتن همین سه امتیاز بودیم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر جمعه شب تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: ما امروز بازی خیلی سختی را بردیم. تیم گسترش فولاد در آزادی خیلی خوب بازی کرد. تیم ما هم خوب بازی کرد. به نظر من سرعت بازی قابل قبول بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند . هیچکدام پاپس نکشیدند. ما در نیمه دوم دنبال گل های بیشتر بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم. ان اشالله دست در دست هم دهیم و روند پیشرفت تیم را سریعتر کنیم.

وی در مورد صحنه خطا روی مهاجم گسترش فولاد گفت: من در این صحنه دور بودم و چیزی ندیدم. به همین خاطر نمی توانم در این مورد نظری بدهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد از دست دادن موقعیت های زیاد گفت: بازیکنان ما آنقدر باتجربه شده اند که از دیدارهای گذشته درس گرفته اند. همین که یک بازیکن می تواند خودش را در موقعیت گل قرار دهد و راحت به دروازه حریف حمله می کند نشانه پیشرفت است و مطمئنا در بازی های آینده می توانیم بهتر از این کار کنیم و گل های بیشتری بزنیم. ما به دنبال سه امتیاز این دیدار بودیم که با چنگ و دندان این سه امتیاز را گرفتیم. تیم ما جا برای پیشرفت دارد و باید بیشتر از این کار کنیم.

دیدگاه شما