تازه های سایت

کد مطلب: 13049
23. شهريور 1392 - 10:09
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است محمد مهدی نظری بازیکن استقلال در جریان دیدار با ذوب آهن به او و خانواده‌اش توهین و سپس معذرت‌خواهی کرده است. عشوری می‌گوید کمیته انضباطی مهربانانه‌تر به این موضوع نگاه کند و حق را به او بدهد!

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سینا عشوری  در خصوص درگیری‌اش با محمد مهدی نظری بازیکن استقلال و تهدید اسماعیل رئیس کمیته انضباطی در محروم شدنش، اظهار داشت: دروازه‌بان ما روی زمین افتاده بود و من از نظری خواستم توپ را بیرون بزند که وی بی احترامی کرد و البته بعد از آن عذرخواهی کرد. من کاری نکردم که بخواهم محروم شوم و از حسن زاده می‌خواهم با این قضیه مهربانانه‌تر برخورد کند.

وی افزود: حسن زاده از وقتی به کمیته انضباطی آمده، خوب کار کرده است. برای خودم و باشگاه ذوب آهن اخلاق و ادبیات اخلاقی هم بسیار مهم است و تاکنون هم مشکل اخلاقی نداشته‌ام. به هر حال خود نظری هم در مصاحبه بعد از بازی گفت از من به خاطر بی احترامی به خانواده‌ام عذرخواهی می‌کند. حسن زاده باید حق را به من بدهد.

مدافع ذوب آهن در خصوص پیروزی مقابل استقلال هم گفت: ما در مسابقات قبلی هم خوب بازی می‌کردیم ولی می‌توانم بگویم مقابل استقلال بهترین بازی این فصل خود را انجام دادیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم به بالای جدول برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن پنجشنبه شب در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

دیدگاه شما