تازه های سایت

کد مطلب: 13047
23. شهريور 1392 - 10:04
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: خواهش و درخواست ما از سازمان لیگ این است که دیگر آقای ترکی را به عنوان داور دیدار تیم های تبریزی نگذارند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، رسول خطیبی که قبل از حضور در نشست خبری به بهروان بابت غیبت برخی مربیان اعتراض کرد، در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی به شکست تیمش برابر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تبریک می گویم به دوست خوبم علی دایی و تیم پرسپولیس. تبریک ویژه هم به بازیکنان تیم خودم می گویم که بازی جوانمردانه و قابل قبولی را انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: از دقیقه 30 تا 40 ما مقداری عقب کشیدیم و در صحنه ای که مشکوک به پنالتی بودم گل خوردیم. در بقیه دقایق بازیکنان گمنام ما جلوی تیمی مثل پرسپولیس خوب بازی کردند. برخی از آنها برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کردند اما یک فوتبال تماشاگر پسند را ارائه کردند.

وی در مورد داوری گفت: در دیدارهای گذشته پنالتی ما را نگرفتند و گل صحیح ما را نگرفتند اما ما اعتراض نکردیم. اما در این دیدار کارت های زردی که در نیمه اول به بازیکنان داد، آنها را دچار استرس کرد و باعث شد که سطح کیفی بازیکنان ما پایین تر بیاید. آقای ترکی یکی از بهترین داوران ایران است اما اگر برای تیم های تبریز نگذارندش بهتر است. این یک خواهش است که اگر ترکی را برای قضاوت دیدار تیم های تبریزی نگذارند بهتر است. این خواسته من تنها هم نیست و خواسته خیلی از مردم تبریز است.

دیدگاه شما